Waar beginnen we aan.

15 juli 2016 - Haarlem, Nederland

Vandaag de fietstassen gepakt, nog even langs de fietsenmaker, nog even naar de kampeerwinkel, nog even de nagels geknipt, we gaan op pad. Morgen begint onze fietstocht naar Basel. Eerst fietsen we via de stedenroute naar Antwerpen, vandaar via knooppunten naar Ieper en vandaar volgen we de frontlinie van de grote oorlog. Die voert ons door Noord-Frankrijk naar Basel. Mochten we daar ooit aankomen dan gaan we langs de Rijn weer terug.
De weersvoorspelling is veelbelovend! Hoewel we in Frankrijk echt een hele hoge berg over moeten, gaat Cockt op haar gewone fiets. We hebben een nieuwe tent. Wens ons maar sterkte!

1. Gwen:
    15 juli 2016
    Inderdaad waar beginnen jullie aan...Heel veel sterkte maar natuurlijk ook plezier en veel genieten. Veel liefs
  2. Agnes:
    15 juli 2016
    Een hele goede vakantie! Cock, doe voorzichtig in de bergen:) op de fiets heen en ook graag weer terug op de fiets! X
  3. Mijntje:
    Top, doen jullie goed.
    En hoeveel kilometers jullie gaan maken horen we later. XXXX
    Fijne vakantie
  4. Paul:
    16 juli 2016
    Heel veel plezier en goed weer gewenst. Niet teveel bezig zijn met de ellende van 100 jaar geleden. Ook niet met die van nu... Vier vakantie. Die heb je nodig. Bon courage.
  5. Ingrid samson:
    Sterkte? Veel plezier!!
    X
  6. Liesbeth:
    16 juli 2016
    Waar beginnen jullie aan....weer een fantastisch avontuur, een heerlijke vakantie, een hele onderneming. Mooi om met jullie mee te kunnen reizen. Ben benieuwd naar de tent. Veel plezier!
  7. Mieke de Ruiter:
    16 juli 2016
    Leuk om jullie belevenissen weer te volgen...
    Ben benieuwd naar de nieuwe tent.
    Veel plezier!
  8. Anna:
    Goede reis!
  9. Paulien:
    16 juli 2016
    Wat een moed om weer zo n zware fietstocht aan te gaan. Petje af hoor.
    Niet alleen fietsen hoor maar ook lekker genieten en luieren, het is tenslotte vakantie. Succes! En weer heelhuids terug komen. Liefs.
  10. Jannemieke Kuijpers:
    16 juli 2016
    Ha lieverds! Wat een avontuur gaan jullie weer aan!!! Fijn, maar ook spannend! Genieten... Wij gaan met pap, zijn caravan, mijn broer en zijn gezin, een lach en een traan mooie nieuwe herinneringen maken in Frankrijk, proosten op het leven, proosten op mijn mam en natuurlijk op jullie en jullie lef... ;) Dikke kus, Jannemieke
  11. Hannie A.O.:
    16 juli 2016
    Lieve mensen, doe het lekker rustig aan en geniet van een fijne vakantie!
  12. Co en gerda:
    17 juli 2016
    wij wensen jullie een geweldige vakantie en een behouden thuiskomst
    wat een moed om zo n reis te ondernemen maar jullie hebben al meer met dat bijltje gehakt
  13. BEA DERKSEN:
    17 juli 2016
    Hoi Hoi , wat een Tentje zeg die is mooi en lekker ruim.
    Ach je hebt de tyd ,dus een wijntje extra is goed voor bloeds omloop he, en dat met die zware tochten .goeie reis en kalm aan . liefs Bea