Tot slot

11 augustus 2015 - Haarlem, Nederland

We hebben zo'n 2500 km gefietst. We hebben deze keer ook heel wat kilometers gevaren. Het was een hele mooie en afwisselender route maar we vonden hem wel zwaar. Hij was niet zo avontuurlijk; langs de hele route waren er campings in overvloed en ook waren overal winkeltjes. De laatste week is het prachtig weer, maar in het begin hebben we het ook wel koud gehad. We hadden weinig last van regen, maar de wind deed wel zijn best. In Engeland en Frankrijk zijn er weinig fietspaden, maar automobilisten houden erg rekening met je. Hier in Nederland werd ik bijna van de sokken gereden. We hebben overigens veel aardige mensen ontmoet.

Gelukjes:

We vonden de reacties op ons reisverhaal leuk. Het leek wel of de pontjes steeds klaar lagen. We zijn weer heel terug. We hadden maar 1 lekke band. We waren heel blij met onze nieuwe campingstoeltjes. Dat het 's Nachts regende. Dat voor Regien het verslag geprint werd.

Irritatietjes:

Geen toiletpapier op campings. Douchemuntjes. Verkeersdrempels. Dit programma waar ik het verslag mee maak; je kunt heel moeilijk iets verbeteren. Foto's moet je vanaf hele kleine plaatjes uitzoeken. Het is heel omslachtig. Cappuchino met slagroom

Ongelukjes

Een lekke band. Cock onder de bulten. En later Cock onder de mierenbulten. Schoen verloren. Bidon op 'n terras laten staan.

1. BEA DERKSEN:
    8 augustus 2015
    Hoera hoera gezond weer thuis.Nu nog even bij komen he.
    Morgen goed weer dus in je tuin zitten met een goed glas wijn.
    Dank dank voor verslag Liefs Bea xxx
  2. BEA DERKSEN:
    8 augustus 2015
    Wat leuk zie net dat de laaste foto mijn kaart aan jully is .Heel erg bedankt goeie reclame voor mij.

Beaxxxxx
  3. Paulien:
    8 augustus 2015
    Wat een reis en veel kilometers gemaakt. Maar.....het belangrijkste is dat jullie weer heelhuids thuisgekomen zijn. Chapeau! Liefs van Paulien.
  4. Mieke de Ruiter:
    8 augustus 2015
    Heb genoten van het reisverslag...
    Gelukkig weer gezond thuis!!
    Ik had jullie nog wel verwacht, maar kan me voorstellen dat jullie ook wel weer lekker thuis willen zijn.Nu lekker bijkomen en nagenieten van de vakantie!
  5. Mijntje:
    9 augustus 2015
    Super leuke verhalen, fijn dat jullie het er weer heelhuids thuis zijn gekomen.
    Ik zou zeggen doe volgende keer een gevaarlijkere tocht langs beren en krokedillen, ijsbergen en gletsjers. Heb je daarna nog heel veel meer te vertellen. X x x
  6. Anna:
    9 augustus 2015
    Met jullie beenspieren is niks mis, begrijp ik. Wat een prestatie weer! Welkom terug!
  7. Ingrid samson:
    9 augustus 2015
    Weer helemaal trots op jullie, tot snel!
    X
  8. Jannemieke Kuijpers:
    9 augustus 2015
    Dikke WAUW, diepe buiging voor de prestaties! Fijn dat jullie er weer zijn!!!
  9. Cock G:
    9 augustus 2015
    Chapeau! Wat een prestatie hebben jullie neergezet. En dan zat ook lang niet alles mee. Flink uitrusten en genieten van jullie eigen huis. Het bed en het bankje zal wel heel anders beleefd worden dan het tentmeubilair. Groetjes en tot gauw
  10. Marcel:
    9 augustus 2015
    Prachtige reis en mooie prestatie! Ik zorg dat laatste delen ook gauw bij Regien en Walther worden bezorgd zodat ze die kan lezen. Ben zelf net terug van 2500 km motorfiets trip door zuid Engeland ;-)
  11. Hannie H.:
    9 augustus 2015
    Nou, dat valt toch alles mee?!
    Dat Cock ondanks eerdere gedachten toch zo fantastisch geklommen heeft is op zich al zeer loofwaardig.
    En eigenlijk dus heel weinig tegenslag, geweldig toch?!!
    Ja, niet avontuurlijk, misschien volgende keer kamperen op een grasveldje in een achterstandswijk?! Ha, ha......
    Maar werkelijk, ik vind het ongelooflijk, dat jullie dit zo gedaan hebben!! Trouwens al die fietstochten!! Jullie zijn echt 2 wondermensen!!!
    Liefs van Hannie H.
  12. Hannie A.O.:
    9 augustus 2015
    Ik sluit me volledig aan bij alle vorige reacties!!
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! En jullie hebben genoeg gezien en gedaan hoor,wat wil je nog meer beleven, een overval of zo?
    Liefs xx
  13. Margriet:
    10 augustus 2015
    Weer thuis na een prachtige reis. En Cock, koop maar een nieuw bidon, want voor we daar in de buurt zijn.xxx