Vooroordelen

27 juli 2017 - Waren, Duitsland

Het werd gisteravond steeds voller op de kleine minicamping. ⛺⛺⛺⛺⛺⛺⛺⛺Maar..... om 11 uur was het stil. Heel stil. Het was zelfs zo stil dat de jongeren om 4 uur kwamen klagen: of we wat zachter konden doen. Nu was Cock inderdaad een half natuurreservaat aan het omzagen,..... met een handzaag. De volgende ochtend stond er dus meteen milieupolitie bij de tent. Sofort....verlassen...nicht wieder!!!
Het natuurgebied waar we door heen fietsten, vertoonde niet te verklaren open stukken?? En hoewel het nu wel drukker was met fietsers, het zonnetje scheen, lieten veel dieren, waaronder grote roofvogels,zich toch zien. Terrasjes daarentegen steeds minder. Natuur is leuk, als er op gezette tijden wel een MacDonalds is met wifi en koffie.
Een uur voor de camping begon het toch weer te motteren. En bij de receptie zeiden
ze dat er meer water zou vallen. Dan maar weer niet wassen. Alles even luchten is ook al prettig. Het zonnetje bleef namelijk dunnetjes schijnen. Het is zo'n vreselijke ANWBcamping, met voorzieningen die we niet hoeven. Nou ja, we staan helemaal achteraan.
Wel werd Cock bij de slagbomen meteen gefouilleerd. Zelfs het kleine zaagje aan mijn campingzakmes moesten we inleveren. Zucht

1. Bea en frans:
    27 juli 2017
    Jonge jonge , Reinier was jij het iet met die zaag.
    Geweldig wta je mee maakt geniet van die verhalen.
    Liefs en veel zon Bea
  2. Margriet:
    27 juli 2017
    Hoi Rein en Cock, wat is jullie fietsplan dit jaar?groetjes van Margriet
  3. Cock G:
    28 juli 2017
    Tsja. Ik ga nu zelfs denken dat jullie na die verwoesting van dat natuurgebied iets aan "wieder gutmachung" moeten gaan doen. Groetjes, Cock
  4. Cilia:
    28 juli 2017
    Heeee. jullie stelletje nachtbrakers en natuurvernielers!!!!
    Ik zal de boswachter er even bij halen. Ordnung muss sein!!!
    Vandaag met bobby naar Beecksteijn gefietst!! Ging super goed. wat minder spectaculair dan wat jullie meemaken, maar voor mij genoeg. ik ben soms zo bekaf van die kleine dat ik even een half uurtje ga slapen 's middags!!! succes morgen!!
    xxcilia
  5. Yvonne:
    28 juli 2017
    Dat Meen je toch niet! Gefouilleerd worden. Het lijkt de oude DDR wel!
  6. Hannie H.:
    1 augustus 2017
    De verhaaltjes worden leuk beeldend en met veel fantasie gebracht, Reinier. Jouw vertellijn komt veel vrolijker over dan vorig jaar, toch door het persioen?!
    En die mooie blauwe "hebbedingen" van glas dan, kon Cock dat weerstaan of viel jij er voor?