Eten

28 juli 2017 - Bützow, Duitsland

Vandaag had ik visioenen van de grote rode M, m&m's en mmmm, van Mora! Het is hier heel waterrijk, cultuurarm en zeer dun bevolkt. De route naar Kopenhagen is geasfalteerd, goed onderhouden en prachtig. Maar in dit gedeelte kom je echter de kinderkopjes en de modderige zandpaadjes weer tegen. Allemaal niet zo erg als je af en toe op kunt laden. Dat kan niet. Gelukkig hadden we een ontbijtje mee  maar je wilt wel vaker op een terrasje. De dorpjes hebben geen voorzieningen. De  stadjes zijn spaarzaam. Natuurlijk, we wilden onze buikjes kwijt, toch zitten we om half drie weer aan de bockworst
Niet klagen, we konden de tent al voor de tweede maal in het zonnetje inpakken. Maar als we willen uitpakken regent t weer. Toch wassen? Er is zon en wind en bittere noodzaak (Er blijft maar zo'n zwerm vliegen achter ons...)... zodra de was hangt, regent t weer... Gelukkig is er gegrilde kip, fruit en broodjes.Op de steiger in het meer staat een picknicktafel, heel romantisch. We eten ons verdriet wel weg En na wat witte wijn lijkt de was best wel droog
O ja  ook nog een museumpje aan gedaan. Ging niet over eten

1. Bea en frans:
    29 juli 2017
    PRACHT FOTO;S EN WAT EEN BIKKELS ZIJN JULLIE TOCH.
    JE ZIET NOG EENS WAT HE EN DAN ACHTEROM KIJKEN DAT
    DE VLIEGEN DAAR BLEVEN.GEWELIDIG GOED
    BEA
  2. Cilia:
    29 juli 2017
    Wat hebben jullie toch een energie!!
    En getver...wat een armoe met dat wasgoed. blij dat ik niet mee ben!!! wij gaan nog met Air b en b naar putten, waar onze hond ook een onderzoek bij de dierenkliniek Putten op advies van de bemiddelaar) krijgt! 2 vliegen in een klap. !! lekker fietsen en een leuk huisje voor een paar dagen! toch even eruit! (Penn hip index) i.v.m. heup dysplasie!! Heel belangrijk!
    Vlg. week naar de dierenarts voor inentingen etc...
    Fiets ze ...ik duim voor een zonnetje! Dan droogt de was weer lekker.
  3. Paul:
    29 juli 2017
    Gelukkig lijkt de temperatuur oké, gezien Rein's bescheiden outfit.
    De thuisblijvers moeten ook doorbijten, misschien is dat een kleine troost. In Rotterdam wordt de grasmat gedweild: takkenweer bij de wedstrijd Dld-Denemarken.
    Voor droogte, hitte en bosbranden zitten jullie niet goed.
    Met een wijntje en droge slaapzak kom je een eind, dat weten jullie als geen ander. Zet 'm op en geniet van jullie vrijheid.
  4. Anna:
    30 juli 2017
    Die Denen hebben niet veel op met terrasjes, die vermaken zich liever 's binnenshuis. Maar uiteindelijk zal Kopenhagen alles goedmaken. Veel fietsplezier maar weer voor de komende dagen!
  5. Hannie H.:
    1 augustus 2017
    Maar je kan v.w.b. de temperatuur nog steeds in je zwembroek rondlopen. Douchen gewoon in de regen.
    Tja, armzalige omgeving, wat moet dat wel niet geweest zijn jaren terug??