Veurne/voorne

7 augustus 2015 - Burgh-Haamstede, Nederland

Zo zit je in Veurne, en later zit je op Voorne. Nee hoor, nog net niet. We zitten op Schouwen. Ook vanmorgen was het strak blauw toen we uit de tent kwamen. We besloten niet langs de kust te gaan. De Boulevard is dan veel te druk. We gingen over Brugge. Je gaat dan bijna heel België door over een jaagpad langs een kanaal. Heerlijk. Geen auto's, muziek op en gaan. Om 12 uur hadden we al uitgebreid ontbeten en toch 50 km gefietst. Brugge hadden we al eens bekeken, prachtig, maar nu even niet. In Damme wel naar het Tijl Uilenspiegelmuseum. Bij het vestingstadje Sluis kwamen we Nederland binnen. Het pontje van Breskens  bracht ons naar Vlissingen, waar we koffie dronken met Gerard en Yvonne.

De laatste loodjes.. Vanaf Vlissingen wilden we nog wel een stukje doen zodat we morgen naar huis konden fietsen. Uiteindelijk hebben we vandaag 130 km gefietst. De eerste campings waren vol... Toen we wilden eten was de keuken dicht.. Gelukkig deden ze daar de keuken weer open, hadden ze WIFI en koude witte wijn en waren snel al weer helemaal gelukkig.

1. Mieke de Ruiter:
    7 augustus 2015
    Welkom weer in Nederland...alles weer bij de hand: wifi, lekker eten en koude witte wijn!!! En niet te vergeten: heerlijk weer...
  2. Hannie A.O.:
    7 augustus 2015
    Vandaag zijn jullie ver gekomen.Dus morgen weer slapen in jullie eigen bed! Wat lijkt me dat na 5 weken in een tentje Heerrrlijk !! Wel thuis! xx
  3. Paulien:
    7 augustus 2015
    Wat hebben jullie vandaag veel gefietst en morgen weer een pittige tocht voor de boeg. Petje af hoor! Cor je mag nog wel een weekje vakantie nemen om bij te komen van 5 weken fietsen. Ongelooflijk wat een conditie. Goede thuiskomst morgen. Oost west, thuis best. Groetjes Paulien.
  4. Paul:
    7 augustus 2015
    Waar kunnen we jullie op je laatste kms begeleiden?
    Succes en verbrand niet te erg.
  5. Mijntje:
    8 augustus 2015
    Welkom in het mooi fietsland ,, Nederland". Ook hier kunnen jullie weer vrolijk rond fietsen, en alle bezienswaardigheden bekijken.
  6. Hannie H.:
    9 augustus 2015
    Mijn maag draait werkelijk om van "dat effe dit en effe dat", jullie zijn werkelijk menselijke wonderen.
    Wel grappig dat jullie koffie dronken met Gerard en Yvon.