Twijfel.

20 juli 2014 - Kopenhagen, Denemarken

De route vinden ging vandaag een stuk makkelijker. De zee aan je linkerhand houden of het spoor aan je rechter.Vanmorgen waren we daardoor te vroeg voor het kasteel van Hamlet. Daarom hebben we binnen de vesting van Kronborg, eerst uitgebreid ontbeten. Het complex was indrukwekkend, de inrichting viel wat tegen.
En nu? Overvaren naar Zweden? Route 9 volgen naar Malta? Eerst maar naar Berlijn.
We fietsten steeds langs de kust dus zijn ook maar even gaan zwemmen. En ja, dan fiets je Kopenhagen in.... Dan is het gedaan met de rust. Lelijke maar schone stadscamping met vriendelijke mensen.

1. Regien:
    20 juli 2014
    Prachtige omgeving,Fietsen langs de zee.aardige mensen ,wat wil je nog meer.Morgen overvaren naar Zweden?We horen het wel.wel heerlijk even zwemmen.
    Is het warm?Liefs van Regien
  2. Jannemieke Kuijpers:
    Indien oversteken... Niet eerst naar Berlijn.... ;) kusssss
  3. Paulien:
    20 juli 2014
    Gaan jullie een dagje naar Malmo of echt Zweden verder in. Wat is eigenlijk jullie einddoel? Ik ben benieuwd!!!
    Veel fietsplezier en goede overvaart.
    Liefs Paulien.
  4. Cock G:
    20 juli 2014
    Ik kan me die twijfel wel voorstellen als je zo reislustig bent. Eigenlijk wil je overal wel naar toe. Naar Zweden en dan naar boven en via Finland weer terug. Lijkt me goed te doen. Wie weet ooit!
  5. Mieke de Ruiter:
    21 juli 2014
    Ben benieuwd waar de reis nu naar toe gaat. Leuk om jullie verhaal te lezen.....
  6. Paul:
    21 juli 2014
    Als de route naar Berlijn maar een rustige is. Doe eens een beetje kalm aan en luister naar de thuisblijvers :-).
    Omdat Hamlet plagieerde, is hij zeer waarschijnlijk nooit in D of Kronborg geweest.
  7. Hannie H.:
    29 juli 2014
    Ja, dat vind ik ook, neem wat trapbewegingen terug, ga lekker zwemmen en aan strandjes zitten. Ik word al moe bij het lezen van al dat gefiets en in en uit musea.