Kopenhagen

21 juli 2014 - Kopenhagen, Denemarken

Vanmorgen eerst alle overbodig geworden kaarten naar huis gestuurd. Scheelt weer een paar kilo. Meteen daarna naar Christiania. Alle hippies sliepen nog dus er was niet heel veel te beleven.
Toen de stadswandeling. De musea waren dicht maar de paleizen niet. De winkels ook niet en het het is al een flinke wandeling... lang dus in de paleistuin gezeten met wijn en broodjes. Aan het eind van de middag naar Tivoli en daar gegeten. Twee voorstellingen bekeken. Nu zijn we dwars af. Je kunt beter 90 km fietsen.... Het was een leuke dag met lekker weer en veel indrukken.

1. Ingrid samson:
    21 juli 2014
    Te lang in de tuin????
  2. Yvonne:
    22 juli 2014
    Dus naast fietsen doen jullie ook nog veel aan cultuur? Gezellig zo'n dag zwerven in een stad, vinden jullie niet? Zeker ook nog wel een fietsshirtje voor Cock gekocht, zoals gebruikelijk. Wat is de volgende bestemming? De Noordkaap?
  3. Cock G:
    22 juli 2014
    Ik lees niets over het beeld van de kleine zeemeermin, HET eerbetoon aan Hans Christiaan Andersen. Of lees ik straks in de krant dat het beeld toevallig gisteren een onverwachte verfbeurt heeft gekregen?
  4. BEA DERKSEN:
    22 juli 2014
    Ha daar zijn ze weer ,gisteren gemist.Wat een einden fietsen jully toch geweldig hoor, en zoveel te bekijken heerlijk.
    Gr Bea 28 gr
  5. Regien:
    22 Juli
    Beetje laat, maar wat ,een mooie dag ,Cultureel veel gezien
    Kasteel tuin gegeten en gedronken.maar ik geloof wel vermoeiend,het is hier ook warm 25 gr.lieve groet van Regien,
  6. Hannie H.:
    29 juli 2014
    Het lijkt wel of alles snel moet bij jullie! In Kopenhagen kun je volgens mij toch wel 2 dagen vertoeven, het lijkt zo een gezellige stad op de foto.