Oostkust

23 juli 2014 - Rødvig, Denemarken

Vanmorgen werden we met mooi weer Kopenhagen uitgeblazen. Het is een fietsstad. Met groene golven voor fietsers. En op elke hoek een fietsenmaker. Maar ook met fietsen files.
Al gauw zaten we weer op het platteland waar de stenen nog lagen waar de ijstijd ze heeft neergelegd.
De route langs de oostkust was prachtig en schoot lekker op. Weer zwemmen natuurlijk en af en toe een bezienswaardigheid. 90 km en een leuke camping.
Grappig dat je de overkant van de zee steeds kunt zien.
Vandaag moesten alle apparaten opgeladen...ook nog een gedoe. Maar met dit weer....'s Avonds naar het haventje gewandeld.

1. BEA DERKSEN:
    23 juli 2014
    word toch wel beetje jaloers hoor ,al dat moois wat jully zien.
    Geniet er goed van ,heb het fijn Gr,Bea
  2. Hannie A.O.:
    23 juli 2014
    Ik zie yoghurt, aardbeien en brood, lekker en gezond. En Cor, heb je een hutkoffer bij je, je ziet er iedere dag weer mooi en stralend uit! Geweldige vakantie. xx hannie
  3. Paulien:
    23 juli 2014
    Het is toch wel genieten zo fietsen elke dag, helemaal nu het weer zo mooi is. Maar......het lijkt me wel erg vermoeiend, maar jullie zijn net een stel jonge honden, onvermoeibaar!!!!!!
    En Cock de kilo's vliegen er weer af, lekker meegenomen toch.
    Gr. Paulien.
  4. Regien:
    23juli 2014
    Wat prachtig om zo fijn te fietsen langs de kust,
    mijn complimenten,dat is genieten .
    heel veel liefs ,van Regien
  5. Hannie H.:
    29 juli 2014
    Werkelijk, zitten jullie aan de speed, het gaat maar door....... En 90 km fietsen en hier en daar zwemmen, dan nog hier en daar een bezienswaardigheid.
    Amerikanen kijken thuis de foto's van wat ze gezien hebben, doen jullie dat ook straks?