Route 47

19 juli 2014 - Hornbæk, Denemarken

Vanmorgen waren we al vroeg op de pont naar Hundested. Ondanks de romantische foto's van gisteravond zat Cock meteen aan te pappen met een Deen.. Deze was dun en dat is bijzonder. Er zijn hele dikke Denen. Dat komt zo: Regelmatig zie je kleuters met een steekkarretje naar de ijssalon gaan. Ze kopen daar ijsjes die ik als volwassen man nauwelijks vast kan houden, of weg kan krijgen....
De route was prachtig, maar voornamelijk kwijt. Er stonden nauwelijks routebordjes. 50x hebben we de weg gevraagd. Elke keer raakte we weer verstrikt in een wir war van weggetjes langs vakantie huisjes.
Bovendien was er om de haverklap loppenmarked. Dat varieerde van een stoeltje langs de weg tot een heel dorp dat vol stond met rommel.
Omdat we in Legoland niet geslaagd waren voor Jaap moesten we dus elke keer vol in de remmen om te kijken of er voor Jaap lego te scoren viel. We slaagden! Gek genoeg was er ook volop aanbod van ons servies.... maar dat neemt zo moeilijk mee...
Al met al, mooie route, prachtig weer, weinig opgeschoten (65 km) maar erge noten;-)

1. BEA DERKSEN:
    Wat een foto van aalsrover ,ik heb er 1 van een Kangaroe
    bea
  2. Regien:
    19 juli 2014
    19juli wat een belevenissen,elke dag ,mooi weer.hier ook erg warm,Hebben jullie informatie over de Vliegramp.Oecraine?
    Mooie fotos,Cock aan de noord zee ,hopelijk vinden jullie een mooi plekje,voor de nacht,groet Regien
  3. Ingrid samson:
    19 juli 2014
    Houd je meissie in de gaten, is niet de eerste keer .... ;)
  4. Mijntje:
    20 juli 2014
    Fietsen, ik zou er mee stoppen en mooi blijven op de plek waar jullie nu zijn. Genieten van de rust, zon, zee, warmte en lekker eten.
  5. Paul:
    20 juli 2014
    Jullie zullen als actieve, zeker niet dikke, fietsers ook de nodige bekijks hebben. Doe rustig aan als het kan, maak je druk als het moet. NL op z'n jaren 50st. 't Is zo voorbij.
  6. Hannie H.:
    20 juli 2014
    Wat een leuke fietstocht moet dat zijn geweest, al leest het niet al te vrolijk die verwarring. Maar de foto's stralen genot op mij als kijker uit.