Dagje strand

18 juli 2014 - Nykøbing Sj, Denemarken

Het is zulk lekker weer! En het strand is de straat uit, 500m. Dus we bleven een dagje. Kon ik meteen even langs de fietsenmaker. Ik had ineens zo'n irritante tik in mijn fiets. Die tik bleek iets met de trapas, de ketting was ook te lang. Terwijl wij ontbeten en shopten was de fietsenmaker hard aan het werk. 's Middags naar het strand. Daar hebben we gisteravond al romantische zonsondergangfoto's gemaakt maar helaas niet met de ipad. We proberen het vanavond opnieuw.

1. Yvonne:
    18 juli 2014
    Gelukkig hebben jullie ook zon en ik zie dat Cock zich goed heeft beschermd door een shirtje aan te trekken. Goed zo! Wat is het toch leuk om jullie vakantie te volgen. Nog steeds elke dag mogelijk. Super hoor! Veel plezier in Kopenhagen. Het schijnt een heerlijke stad te zijn.
    Een warme groet, Yvonne
  2. Mieke de Ruiter:
    18 juli 2014
    Klinkt als een heerlijk vakantie dagje...... Zon, zee en strand, lekker genieten!!!
  3. Regien:
    18 juli
    Fijn een dagje naar het strand , even genieten.
    En de fiets weer gemaakt,
    Prachtig weer.Dus morgen ,op de fiets.Het is hier ook warm.
    lieve groeten van ons ,Regien
  4. Paulien:
    18 juli 2014
    Eindelijk een dagje rust. Jullie hebben het verdiend na zoveel kilometers. Lekker luieren,zwemmen, zonnen en niet te veel verbranden, heerlijk toch! Dat is ook vakantie hoor.!
  5. Ingrid samson:
    18 juli 2014
    Wat een super romantische foto!!! X
  6. Paul:
    19 juli 2014
    Jullie komen uitgerust in Kopenhagen aan. Ziet er relaxed uit.
  7. Hannie H.:
    20 juli 2014
    Wat een lieve foto en wat een mooi strand. Ik kan mij nu goed voorstellen, dat jullie zo graag al die weken op sjouw zijn. In voor-en tegenspoed is het toch heerlijk vrij leven zo......