Toeristen

15 augustus 2017 - Ribe, Denemarken

Om half twaalf waren we op de camping. We waren dan ook al om 8 uur vetrokken, nadat we net zo ondeugend waren met het douchen als gisteren. Achteraf hadden we net zo goed in zo'n kamer kunnen slapen. We hadden bij de receptie een sleutel gekregen, maar elke kamer stond al open. En er was in ons gedeelte van het complex niemand te zien.
De route was heel relaxed. We ontbeten bij een boerenmuseum en raakten toch de weg even kwijt.
Nadat we in Ribe de tent hadden opgezet en de was hadden gedaan, gingen we het stadje bekijken; werelderfgoed; de oudste stad van Dememarken, de oudste kerk met 5 bogen, oude stenen huisjes van 1500, en meer van dergelijke unica's.
Het was 27° maar met een biertje kwamen we de stadswandeling wel door. Op naar het zwembad bij de camping.
O, een onweersbui, nou ja, we zijn inmiddels gewend aan de Deense campingkeukentjes. In de keuken plannen zitten maken voor de route naar huis. Eerst gaan we morgen nog naar het vikingcentrum alhier.
Wat zijn die Nederlandse kinderen toch erg. Er is zo'n gezinnetje dat en om en in de keuken de boel terroriseert met net zo'n jengel als Cock gebruikt als ze koffie wil. Ik denk dat ik 't onderwijs in ga om daar verandering in aan te brengen

1. Bea:
    15 augustus 2017
    lEUK HOOR SNUFFELEN EN OOK GEKOCHT WAS MOOIE BROEK HOOR COK.
    NU JULLIE JE NETJES GEDRAGEN HE, GOEIE REIS
    LIEFS BEA
  2. Hannie A.O.:
    15 augustus 2017
    Heerlijk, eindelijk mooi weer! Nog heel veel plezier! xxx
  3. Cock G:
    15 augustus 2017
    Ik zou tav keukenterrorisme kiezen voor rigoureuze maatregelen zoals afranseling.
  4. Paulien:
    15 augustus 2017
    Eindelijk mooi weer!!! Jullie hebben zeker nog niet genoeg water gezien, op naar het zwembad, ha ha!!!
    Geniet van het zonnetje. Gr.
  5. Hannie H.:
    17 augustus 2017
    Ga dan maar niet naar Ameland, kwam bijna in een benarde situatie na een overdosis kindergeschreeuw, ha ha.
    Keert het tij verder, zon en zwembad? Toch maar langer blijven?