Kinderen

16 augustus 2017 - Ribe, Denemarken

Het vikingcentrum viel een beetje tegen. Voor kinderen zijn er tal van activiteiten maar als je die nu net niet bij je hebt. (Toch even aan denken volgend jaar.) Daarom zijn we maar even naar zee gefietst. Gelukkig, de Noordzee ligt er nog, waar die hoort, met wadden en al. Fijn dat er bepaalde zekerheden in het leven wel blijven. ( 's Zomers is het mooi weer, hoort daar niet meer bij.) De Noordzee route staat ook hier goed aangegeven, dus we komen vast wel thuis.
Op de camping lukt het eindelijk om in een zwembroek in het zonnetje op een ligstoel te zitten. Ok, die kleine terroristjes van gisteren zijn even later ook in het zwembad. Ook hier eisen ze aller aandacht. We verdenken ze er ook van dat ze onze tonic uit de koelkast gepikt hebben. Gelukkig komen er later ook leuke Deense kinderen in het bad.

1. Mieke de Ruiter:
    16 augustus 2017
    Die Nederlandse kinderen....misschien niet goed opgevoed en de Deense kinderen wel...of zou het aan het onderwijs liggen????
    Corry heeft een lekker kleurtje en is mooi blond geworden...staat je goed Corry!!
    En ze maakt weer lekkere " gezonde" broodjes zo te zien!!!
  2. Bea:
    16 augustus 2017
    gEWLDIG DAT JE TOCH NOG EEN BEETJE DE WEG WEET.
    HOU JE AAN DE ROOTE EN JE KOMT THUIS.
    oooohhhhCok koffie en droog warm bedje.
    Liefs Bea
  3. Hannie H.:
    20 augustus 2017
    Wat een k.t kinderen, ha, ha. Zus en ik haalden in de leeftijd puber ook wel van die irritante (voor volwassenen) grapjes uit.
    Ja, dát is wel fijn, dat er nog wat zekerheden overblijven.