Teleurstellend

15 augustus 2016 - Echteld, Nederland

Tja,
Wat zal ik er van zeggen.? Bijna 2500 km in bijna 5 weken, met cols van bijna 1 km, menigeen zal zeggen: Tja, dat stond ook nog op mijn to do list. Moeten we daar nou zo'n drukte over maken.. Maar zij, Cock dus, 70 jaar, heeft het ook nog gedaan met Reinier. Dat is iemand die zomaar op een boerencamping kan zeggen: Tja, nu heb ik wel zin in een koud wit wijntje... En Cock komt dan gewoon terug met een koud WIT wijntje... En wie doet dat haar dat na?
En, Cock; ga even daar staan, en kijk naar de kerktoren, Cock, vraag even waar de supermarkt is, en Cock, let even op mijn fiets dan loop ik naar de informatie, Cock waarom is er geen aftersun??
Op zijn minst had ik dus verwacht dat vrienden en bekenden met elkaar een bus hadden gehuurd en dat we in Millingen met een staande ovatie zouden zijn binnengehaald, Helaas hebben we allerliefste, maar wel enigszins initiatiefloze vrienden, waarvan je zoiets niet kunt verwachten. Ze zeuren wel als er een een foto op zijn kop staat maar donaties mochten we tot op heden niet ontvangen.
Ok, ik zal er niets meer over zeggen, ik wil niet dat er op deze wijze iets tussen ons komt. Maar... , en daar komt ie... overstelp Cock maar wel met whatsappjes vol met waardering!!! Want... Ze is.... deze reis.. ook helemaal.. niet gevallen!!!

1. Paul:
    15 augustus 2016
    Jullie gaan het opnieuw flikken. Chapeau! En de verhalen waren weer excellent.
  2. Margriet:
    15 augustus 2016
    Jij mag in je handjes knijpen met zo,n vrouw. Ik had jezelf je witte wijn laten halen!Goede thuisreis!
  3. Anna:
    15 augustus 2016
    Fantastisch Cock, je hebt het toch maar mooi weer geflikt.
  4. Margriet:
    16 augustus 2016
    Jullie hadden ook niet gezegd dat jullie voor een goed doel fietsten.
    Behoud van de Chardonnay druif?
  5. Cock G:
    16 augustus 2016
    Bedankt voor jullie geweldige verhalen. Ik heb er enorm van genoten. Jammer dat jullie zulke ongelofelijke zware inspanningen hebben moeten leveren om de werkelijkheid er van te laten afstralen. Groet,
  6. BEA DERKSEN:
    16 augustus 2016
    Het was geweldig jully verhalen te lezen.En voor Cock heel goed gedaan hoor dio het je niet na.Goede thuis reis en geniet dan nog even na.
    Lieve groetjes Bea
  7. Mieke de Ruiter:
    16 augustus 2016
    Je hebt het wel heel erg getroffen met Corry!! Maar jullie ook met elkaar...
    Knap hoor, de afstanden die jullie maken. Maar nu weer na al die kilometers bijna thuis!
  8. Hannie A.O.:
    16 augustus 2016
    Cor! Je bent top! En samen een goed team! Jullie houden elkaar jong en in vorm!
  9. Hannie H.:
    21 augustus 2016
    Grappig, ik reageer met "tja" op het vorige verhaal en jij begint met "tja".
    Nou, nou, nou, Reinier, je slààt wel eens door hoor. Want wat zegt dit alles over jou?!
  10. Hannie H.:
    21 augustus 2016
    Grappig dit, ik geef als reactie op het vorige verhaal "tja" en jij begint ermee.
    Nou, nou, nou, je slààt wel eens door hoor Reinier èn wat zegt dit alles over jou?!