Van A tot Zetten

15 augustus 2016 - Echteld, Nederland

NA de X van Xanten komt nog de W van Waal en Windje mee, en even later zit je alweer bij de B met een Bakkie bij Bea in Zetten. De inlogcode van de camping vanmorgen was idd abcd en de camping vandaag is vlakbij Zetten. Een topcamping, voor ons alleen, gemeubileerd, met een enigszins agressieve wekker die zich moeilijk laat fotograveren, (nee, Ik heb het nu niet over Cock)(0f eigenlijk toch wel..). Deze Cock begint ook al te schreeuwen om 19.00 uur. Dat beloofd wat voor morgenochtend. We hadden een heerlijke route met zo'n beetje windje mee (wanneer tref je dat in Nederland) en hoe westelijker hoe zonniger!!!
Nijmegen blijft toch wel een hele leuke stad, vooral als er op maandag markt is, en als studenten spontaan uit de kleren gaan.
Dit alfabet klopt dus niet heel erg. Maar met die Rijn klopt het ook van geen kant. Zonder Pannerdenkanaal is er al helemaal geen Rijn meer. De Duitse route gaat verder langs de Waal. Maar ook die verandert in Merwede. Wij zijn vaak langs de oude Rijn naar huis gegaan maar pakken het nu grundlich aan. We liggen voor op het schema en gaan via Rotterdam, omdat we de Rotte zo leuk vinden.

1. Paulien:
    15 augustus 2016
    Wat hebben jullie die terugreis snel gefietst. Zo zitten jullie nog in zuid Duitsland en een paar dagen later alweer over de grens van Nederland. Klasse hoor dat jullie het weer gefikst hebben. Nog een paar dagen genieten en dan weer in je eigen bed slapen. Wat een feest. Gr. P.
  2. Hannie H.:
    21 augustus 2016