Campings

16 augustus 2016 - 's-gravendeel, Nederland

Wat stonden we leuk! We hadden de hele camping met sanitair, meubilair en wifi dan ook voor onszelf. Maar we wilden de Rijnroute afmaken, dus gingen we door. Wat een prachtige route, tenminste, met een zonnetje en windje mee.. Een oostenwind maak je niet vaak mee. En om dan over de dijken te vliegen, met al zijn dijkhuisjes en dijkdorpjes... Genieten! Auto's mogen hier niet, stoplichten zijn er niet.... Feest.
Of na 80 km op de camping, of nog 40 km naar de camping naast Blijdorp. We kozen voor het eerste; vroeg op de camping in het zonnetje is ook vakantie. Boodschappen gedaan, camping vol.
Dat maken we zelden mee. MeestaI is er voor fietsers nog wel een plekje. Maar nee, naar 's Gravendeel. Komen we aan, nadat we een halve stad zijn doorgefietst, op zo'n open veld. Geen boom , geen privacy, lelijk. Ok, het sanitair is vlakbij. En...! MIDDEN IN HET OPEN VELD IS ER PERFECTE WIFI! Oordeel dus niet te snel! De ene camping heeft fijne wifi, bij de andere kun je fijn opladen, soms geen van beide, soms allebei. Met de prijs heeft dat verder weinig te maken. We hebben gestaan van 0 euro tot 35 euro per nacht. Maar 15 euro was de gemiddelde prijs,.
We zijn blij dat we de boodschappen al mee hebben. We weten nog niet goed hoe de route verder loopt. Maar we liggen nog steeds voor op ons schema, we zijn benieuwd of de volgende camping in Haarlem is.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anna:
    16 augustus 2016
    Laatste loodje wordt een makkie. Aan het weer zal het niet liggen, morgen nog mooier.
  2. Paulien:
    16 augustus 2016
    Laatste stukje. Voor jullie een makkie omdat in Nederland alle wegen vlak zijn. En heel belangrijk het blijft prachtig weer.