Ribbeltjes

12 augustus 2016 - Rheinkassel, Duitsland

Ken je dat? Je hebt ze op je vingers als je te lang in bad hebt gezeten. Nou, wij hadden ze overal! De hele avond en nacht heeft het geregend. Behalve op de fietsbanden en de remblokjes, die waren inmiddels glad. Dat zorgt voor gevaarlijke situaties. Gelukkig stopte de regen zodra we op de fiets stapten. Wel was het nog een tijdje mistig.
Ook het profiel onder Reins schoenen was weg. Dus moesten we in Keulen naar de Globbetrotter. Dat is een prachtige winkel. In Duitsland kun je met maat 47 gewoon kiezen. Hier lopen de maten door tot 52.
Verder zijn ribbels overdwars heel slecht voor je billen, die kom je op het fietspad vaak tegen.
We hebben dit stuk langs de Rijn al vaker gefietst, en is het dus een feest der herkenning. Wel proberen we nieuwe ontdekkingen te doen. Dat lukt door alternatieve routes te nemen, andere stadjes te bekijken en op andere campings te gaan staan.

1. Ingrid samson:
    13 augustus 2016
    Wij vrouwen vinden ribbels overdwars op een fietspad niet verkeerd hoor, anti cellulitis!!
    Nog een fijne laatste week.
    X Ingrid
  2. Mijntje:
    13 augustus 2016
    Ribbeltjes, ik ken ze, heb ze ook na twee hele natte vakantie dagen op Ameland.
    Grappig foto's die op ze kop staan, ik dacht dat doe ik ook kan ik ze beter bekijken.
    Ziet er mooi uit.
  3. Hannie H.:
    21 augustus 2016
    Wat vreeeeeeseeeeeeelijk, zo veel regen. Die Duitsers hebben vast iets verkeerds gedaan.......