Boos

13 augustus 2016 - Kaiserswerth, Duitsland

We vertrokken al heel vroeg. Misschien moesten we 130 km voor de volgende camping. Dat vonden we te ver. De i in Dusseldorf kon ons niet verder helpen. Of een camping dichtbij of een camping te ver. Dus staan we na 60 km alweer op een camping. Maar ook te vroeg. En tot 3 uur is de receptie dicht. We doen alvast de was en zetten de tent op. Dat hadden we niet moeten doen. Ordnung muss sein. Tegen een jong stel dat ook alvast de tent op had gezet, ging de campingbaas nog meer te keer. Zij konden vertrekken. Wij kwamen er van af met een: Iedereen doet ook maar. Dat we hier eerder hadden gestaan hielp een beetje. En je staat hier zo leuk. Bij de pont, bij een woonwagentje met koelkast, afwas_ en oplaadmogelijkheden en in de zon aan de Rijn. Als de boze baas wegblijft...
Aan het eind van de middag namen we het pontje om het vestingstadje en stift Kaiserswerth te bekijken. Toen we terugkwamen was het veldje volgestroomd met Nederlandse fietsers. Ervaringen werden uitgewisseld.
Cock werd nog even boos omdat ik de laatste koekjes had opgegeten.

1. Hannie A.O.:
    14 augustus 2016
    Arme Cor, moet ze weer 20 km fietsen voor wat lekkers! Of was de campingwinkel open? Groet x
  2. Anna:
    14 augustus 2016
    Mooi weer de komende dagen, geniet nog lekker
  3. Mijntje:
    15 augustus 2016
    Hou het nog even rustig en gezellig samen, jullie zijn er bijna.
    Laat de donkere wolken snel verder drijven en geniet van de zon.
    xxx
  4. Hannie H.:
    21 augustus 2016
    Nou zeg!!! Wat een vreselijke kerel! En dan dat jonge stel wegsturen, jullie hadden natuurlijk beter moeten weten, ha, ha.
    Enfin, het werd toch nog leuk daarna.