Weer in Nederland

7 augustus 2014 - Ulft, Nederland

De was nat ingepakt, bij het ontbijt geprobeerd hem te drogen, en dan de grens over. In de Achterhoek fietsen we langs de Slinge en volgen knooppunten. Dat schiet niet op maar fiets wel heel leuk. Ook nu weer horen we op een hele leuke camping bij de boer, onweer... Maar de bui drijft vlak langs ons en tot laat zitten we op geleende stoeltjes heerlijk in de zon. Vakantie in eigen land.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mieke de Ruiter:
    7 augustus 2014
    En.... hoe is het om weer in het vertrouwde Nederland te fietsen? Het zal wel vreemd zijn om na zo'n lange tijd weer thuis te zijn straks. Maar ik vind: Oost West Thuis Best! Welkom weer in Holland!!!!
  2. Mijntje:
    7 augustus 2014
    Echt best wel heeeeeel fijn in Nederland.
  3. Paul:
    7 augustus 2014
    Welkom terug. Alvast een mooi weekend gewenst. Jullie hebben ons wekenlang geamuseerd en verbaasd. Dagelijks heb ik uitgekeken naar jullie blog. Ik zal het missen. Chapeau!
  4. Regien:
    8 augustus 2014
    Welkom in ons mooie land, heerlijk weer thuis,
    ook ik heb er van genoten, om jullie te volgen van de vakantie, via blog, liefs Regien
  5. Hannie A.O.:
    8 augustus 2014
    Heerlijk,lijkt me dat, weer slapen in je eigen bed! Voor straks vast geniet ervan! Jullie krijgen een welkomstbloemetje van me, dat hebben jullie verdiend!! Liefs hannie