Hazen en muizen

7 augustus 2014 - Gescher, Duitsland

We fietsen toch al heel wat af. En zoals vanmorgen is het geen wonder dat als je vroeg op pad gaat je veel wild ziet. Maar het bleef de hele dag. We hebben nooit zoveel muizen op een dag gezien. En ook hazen waren de hele dag actief. We fietsten dan ook door een landelijke omgeving, met een watermolen, een kasteeltje, een kapel, een prachtige boerderij, en dat dan nog eens. Uitgebreid hebben we Munster bekeken en daar geshopt.
We begonnen deze reis door vanaf Zwolle langs devmonding van de Vecht te fietsen. Nu komen we in Darfield langs de bron. Hij borrelt gewoon uit de grond.
Jammer is alleen dat er zo weinig campings zijn. In Warendorf werd dat een ware verzameling van vakantiefietsers. Daar troffen we de stagebegeleidster van Robert waar we leuk mee hebben zitten babbelen. 's Avonds zij we op zoek naar wifi toch nog op .de fiets gestapt. Ook wifi is hier schaars.
Vandaag realiseerden we ons op tijd dat de camping die we op het oog hadden er toen al niet was. Toen mochten we nog bij een oude dame in de tuin.... Nu maar naar een volgende camping die ver van de route af ligt. Op de camping begint het te spetteren. Jammer van de was, maar wij hebben nog geen boodschappen en om de hoek is een restaurant... Heerlijk gegeten. We zijn bijna weer in Nederland.

1. Anna:
    7 augustus 2014
    Welkom terug in ons landje! Petje af voor reuze prestatie, ik doe het jullie niet na.
  2. Regien:
    8 augustus 2014
    Weer een mooie fietstocht, en weer gezellig dicht bij huis. fijn groet van Regien
  3. BEA DERKSEN:
    8 augustus 2014
    Wat jully toch ook gezien hebben he.Het was een hele tocht.
    Geweldig doe je niet na hoor ,he en dat op die leeftyd hahahaha.
    Bea