Teutoburgerwald

5 augustus 2014 - Augustdorf, Duitsland

Hoewel de naam anders doet vermoeden, hadden we nog geen druppel op. Toch was Cock bijna 2x kwijt. De eerste keer fietste ze, na het foto nemen, dezelfde route terug, vast vooruit. De 2e maal fietste ze de meneer achterna aan wie we net de weg hadden gevraagd. Gelukkig had ik mijn oranje hemdje aan en ontdekte ze net op tijd haar vergissing, en kwam uit een richting die ik totaal niet verwachtte.
Gisteren zijn we nog naar het zwembad geweest, vanmorgen was het erg bewolkt maar op wat spetters na... De onweersbuien bleven uit.
Mooie route, bronwater uit de bron, de bijzondere externsteine, en een leuke camping. Nog maar 300 km naar Arnhem en de ergste heuvels achter de rug...
'S avonds op zoek naar wifi een wandeling gemaakt: russische begraafplaats, Emsbronnen, maar alle restaurants dicht!!!
'S nachts heeft het alleen maar geregend maar nu schijnt de zon weer. Even naar de kapper geweest. Met wifi!!!!

1. Paul:
    5 augustus 2014
    Cock's conditie is prima, nu haar coördinatie nog. En achter de goede reisleider aan natuurlijk. Jullie zijn zo relaxed, dat zelfs de kapper wordt bezocht. Ook als je rustig aan doet, ben je het komend weekend thuis. Wanneer is de dia-avond? Veel plezier!
  2. BEA DERKSEN:
    5 augustus 2014
    Wat fijn dat weer zo mee zit he, en al aardig in de burut na 300 km.Hier nu 29 gr in ons hofje hahahha.Kun je wel zeggen geen drup op ,maar kunnen we niet zien he ik twijfel wel hoor.
    Gr .Bea
  3. Regien:
    5 augustus 2014
    die Cock de verkeerde kant op gefietst, komisch!
    jullie genieten nog steeds, nog 300 km. voor jullie een peulenschil, groet Walt en Regien
  4. Hannie A.O.:
    5 augustus 2014
    Kappers zijn daar een stuk voordeliger dan bij ons,scheelt zowat de helft. En Cor, die meneer waar je achteraan ging, was het wat? Hij had zeker ook een oranje hemdje aan?
    Het gaat lekker snel,jullie zijn er bijna! Gr.hannie
  5. Ingrid samson:
    5 augustus 2014
    Niet makkelijk hoor om jou kwijt te raken!! Die man was zeker net zo knap als die jonge Griek??
  6. Mieke de Ruiter:
    5 augustus 2014
    Mooie foto's weer.. Een mooi aandenken straks voor als jullie weer thuis zijn.
  7. Gwen:
    6 augustus 2014
    Dat gaat uiteindelijk dan toch allemaal de goede kant op ;)
  8. Hannie H.:
    7 augustus 2014
    Hoop dat jullie toch nog wat te eten hadden, met een lege maag slapen is geen feest!
    En leuk die beelden! Wij hebben ze in Oostenrijk ook regelmatig gezien, ook foto's van gemaakt.
    Ik zou nu maar via Frankrijk naar huis gaan, anders zijn jullie er zo!