Nawoord

19 augustus 2016 - Haarlem, Nederland

De fietsen zijn weer schoon, de tent is weer ingepakt, einde van ons zwerversbestaan. Leuk dat iedereen zo mee heeft geleefd en dank voor de leuke reacties. Excuses voor de foto's die op z'n kant of zelfs op z'n kop staan en excuses voor de vele taal- en spellingsfouten. Een en ander gebeurt toch in grote haast. Je hebt niet altijd wifi, je kunt niet altijd opladen en in de zon kun je niet altijd zien wat er op het schermpje gebeurt. Nu achter de computer zal ik proberen een en ander recht te zetten, mocht je daarvan ook weer berichtjes krijgen, weet dan dat het oud nieuws. is.

1. BEA DERKSEN:
    19 augustus 2016
    Maakt niks uit op de kop of door elkaar ,spel fouten maken we allen wel hoor.Belangrijkste is toch;VEILIG EN GEZOND WEER THUIS.
    Jully hebben genoten ,maar wij ook.
    liefs Bea
  2. Mijntje:
    19 augustus 2016
    Opse kop, ondersteboven, agtersevoren, omgekeert maakt niks uit. Het was heeeeeeel leuk om te lezen. En spelfouten, ik heb se niet gesien. Xxxx
  3. Floris Stoffelsma:
    20 augustus 2016
    Genoten van jullie digitale ansichtkaarten met humor beschreven en met anekdotische foto's. Welkom terug, leuke mensen!
  4. Co en gerda:
    20 augustus 2016
    ag meester reinier is tog niet so erg tog
    volgende keer beter
    het was erg leuk jullie te volgen
    groetjes
    co en gerda
  5. Hannie H.:
    21 augustus 2016
    Schijnbaar waren de foto's allemaal rechtgezet, want hoewel niet recht in "de rij", wel recht bij aanklikken.
    Het was zeker een avontuurlijk bestaan en heel bijzonder dat jullie dat met z'n 2-en zo leuk vinden. Het verbaasd mij ook iedere keer, dat jullie mensen tegenkomen die soortgelijke routes rijden. Wij fietsen in het voorseizoen eigenlijk altijd zonder mensen tegen te komen, die wat meer dan 20 km per dag fietsen en vinden onszelf met 50 dan al heel wat. Jullie zouden dus ware helden zijn met meer dan 80!