Mieren

31 juli 2017 - Kalvehave, Denemarken

Onuitstaanbaar! Ik verdenk ze ervan vanaf Rostock mee gevaren te zijn. Ze laten jou het hele eind trappen... En ook het pontje naar Mon (er moet een /streepje door de o van Mon, dan wordt het Mun, maar zelfs dat streepje hebben die mieren meegenomen.), verstoppen ze zich in je tas en jij kunt de overtocht betalen.. Ja als het zonnetje schijnt, dan komen ze in hun vrolijke zwembroekjes uit alle hoeken en gaten te voorschijn. Maar; "Rein, wil je ook wat drinken?" nee, dat is er niet bij."

We hebben de volgende list verzonnen; we doen de lange lus over Mon (Mun) zonder hen, we laten ons tentje nog een nachtje staan en de bagage achter.  Wat zullen ze er de smoor in hebben. Nou, op deze kampeerwei, aan het water  hebben ze echt geen klagen... Toch vermoed ik dat we overmorgen omroep Max op de scheerlijn hebben staan met een cameraploeg. Nou ze doen maar. Er zijn grenzen.

1. Mieke de Ruiter:
    Geweldig verhaal weer..
    En ik zie de zon!!! Mooi plekje daar aan het water..
  2. Anna:
    Mooie plek!
  3. Ingrid:
    31 juli 2017
    Jullie blijven een nachtje ... bijzonder!! Pensionado?! Gelukkig vraag ik wel altijd wat jij wilt drinken, maar dat is geen verrassing meer ;)
    X
  4. Bea en frans:
    1 augustus 2017
    Laat staan die paddestoel .wat een plekje wat een zon prachtig.
    en dan het verhaal van de mieren geweldig.
    Goede tocht verder en geniet.
    liefs Bea
  5. Hannie H.:
    5 augustus 2017
    Maar jullie zitten daar toch helemaal geweldig aan het water! Is voor de mieren ook mooi, is toch weer eens een ander uitzicht dan een mierenhoop.
  6. Hannie H.:
    5 augustus 2017
    Maar jullie zitten daar toch helemaal geweldig aan het water. Is voor de mieren ook weer eens wat anders dan hun normale verblijf: de mierenhoop!