LEGOLAND

15 juli 2014 - Billund, Denemarken

Op tijd op, de was aan het lijntje, op naar legoland. Vreemd hoor dat je niet eerst van alles moet inpakken.
Als eerst deden we alle attracties met water. Dat was de goden verzoeken. 's Middags bleef het motteren. Toen deden we alle attracties met een dakje.
Op deze dure camping kun je wel heerlijk loungen, warm en met wifi. We gaan na het eten gewoon weer terug. Dan is het ook heerlijk rustig. Cock wil nog een keer in de kano's en ik wil nog een keer de piramide in.

1. Gwen:
    15 juli 2014
    Ook nog ergens een lego Giraf gezien?
  2. Mieke de Ruiter:
    15 juli 2014
    Mooie foto's. Wat een werk zal dat geweest zijn met al die kleine steentjes...
  3. Anna:
    15 juli 2014
    Het is lang geleden, maar ik herinner me vooral het speelgoedmuseum in Legoland. Geniet van de luxe!
  4. Paulien:
    15 juli 2014
    Even een dagje genieten zonder fiets!!
    Ik ben nooit in legoland geweest maar het schijnt wel iets bijzonders te zijn.
  5. Regien:
    15 Juli
    wat mooi Legoland Ik herinner mij van al die kleine steentjes.
    waar kinderen lang mee bezig zijn, om iets mooi van te maken
    Geniet even ,van al de luxe,groet Regien
  6. Paul:
    15 juli 2014
    Wij genoten in 1990 met de kids van Legoland. Toen we Giel kwijt waren (4 jr) vonden we hem terug bij het vliegveld. Oud speelgoed achter glazen halve bollen. Een dag bleek te kort. Cock, je voelt je als Gulliver wellicht.
  7. Mijntje:
    15 juli 2014
    Legosteentjes ken ik uiteraard, legoland niet. Wie weet een keer naar toe met de boot.
  8. Hannie H.:
    20 juli 2014
    Na alles wat op jullie pad kwam vanaf de 1e dag, moet zo'n dag rust in luxe toch wel even een verademing zijn.
    Met lego heb ik niets, maar met rust in luxe zo veel te meer.