Dicht en open

14 juli 2014 - Billund, Denemarken

Nadat we gisteren 100km gefietst hadden begon het te spetteren. Op de camping was een huisje waarin je je wijntje kon drinken en alle apparaten kon opladen. Bij het motel zouden we later gaan eten. Dat bleek dicht. De pizzahut bleek een afhaal ding te zijn. Maar de supermarkt was op zondagavond om 8 uur nog open??? Dan maar zo'n maaltijdsalade. Met nog een wijntje. ;-) Even later zaten we dus weer in het hokje....
Valt tegen als je denkt dat je lekker uit eten gaat. De salades waren gelukkig heerlijk!!!
'S nachts regende het verschrikkelijk! De tent sloeg door maar gelukkig niets echt nat.
Vandaag werd het om 8 uur droog. Dat bleef't alleen bleef het erg bewolkt en was er een stevige wind. We waren al vroeg in Billund/ Legoland. We komen net uit de achtbanen. Morgen gaan we weer.

1. Regien:
    14 juli 2014
    Lieve Rein en Cock Billand Viel helaas tegen.maar jullie hadden toch een heerlijke salade.En dan die regen !moet er niet aan denken.
    gaan jullie nog naar Legoland?Slaap lekker .Hopelijk is het morgen beter weer,groet Regien
  2. Liesbeth:
    14 juli 2014
    Soms zit het mee, soms zit het tegen. Als de wijn maar niet doorslaat....
  3. Hannie A.O.:
    14 juli 2014
    Dat is ook echt mijn favoriet, de achtbaan!! Morgen gaan wij naar Vilsteren en het wordt goed weer,maar we slapen niet in een tent, dus alles zal wel overeind blijven staan hoop ik.
    Geniet van alles wat op jullie pad komt onderweg. Hou julle op de hoogte van onze reis. x
  4. Paulien:
    14 juli 2014
    Het weer zit niet mee voor jullie, maar als jullie hetzelfde weer krijgen als wij wordt het zweten geblazen. Het gaat deze week 30 gr. worden. Nog geen zadelpijn van de vele kilometers?????
    Veel plezier!!!
  5. BEA DERKSEN:
    14 juli 2014
    Ook wij voor gesloten deur om te eten.Maar ander ding gevonden.Hoop verder goed weer.
    Bea en Frans
  6. Hannie H.:
    15 juli 2014
    Die noordelijke landen hebben, zoals het lijkt, allemaal dat "cleane sfeertje" en die heldere luchten. Wij zijn natuurlijk zelf in Zweden geweest.
    Jullie fietsen zo veel, dat Denemarken bijna te klein wordt.
  7. Paul:
    15 juli 2014
    Tijdens onze tweede reis naar Dk raakten we bij een ongeluk alle spullen (w.o. de vouwwagen en de fietsen) kwijt. We kookten in de keuken van de campings. Bestaan die nog? Een restaurant bleek ooit een snackbar te zijn. Geen keuze verder.
    Een heerlijk schoon land met mooie luchten, dat aan onze jeugd deed denken. 3 weken geen politie gezien. Niet teveel fietsen want dan ben je land uit. Of fiets een dagje zonder bagage, dat voelt als een vakantie in een vakantie.