Uitersten

16 juli 2014 - Silkeborg, Denemarken

Bleek ik al die jaren toch niet met een prinses getrouwd... We waren een USBstekkertje kwijt, net nieuw, overal gezocht..... Daar heeft Cock gewoon een nacht op geslapen... Niet eens onder haar matras....

na de hektiek van Legoland was de route een verademing. We vertrokken met een strak blauwe lucht. En de rust.. In Jelling records bekeken: De hoogste grafheuvel, het grootste stenen schip, de grootste zwerfkei, en ook nog een lekker ontbijt.

De laatste 20 km  van de 90 van vandaag gingen over een oud spoor. Nadat we in een oud stationnetje koffie met taart hadden gehad was het net een fietssnelweg. Lekker plat, geen kruispunten, door een "groene tunnel" naar Silkeborg. Daar kamperen we op een overvolle camping maar staan wel weer vlak bij een strandje...

Morgen verlaten we de Ochsenweg, de hearvejen, fietsroute 3, en ons routeboekje. Jammer.

1. BEA DERKSEN:
    16 juli 2014
    geen prinses toch een goede vrouw die op de spullen past.
    28 gr en morgen over de 30 gr.arme 4 daagse loopers.
    Fiets fijn en niet te hard.Bea
  2. Liesbeth:
    16 juli 2014
    Wist je toch altijd al, je prinses. Anders zat jij toch nog steeds ergens te kwaken.....
    Klinkt goed, jullie reis, het land, het weer, strandje.... Hier gaat het ook warm worden. Ga zaterdag naar de planten toe.
  3. Mijntje:
    16 juli 2014
    Wel mooi weer, dat is fijn. Nu weer opletten dat jullie niet verbranden.
  4. Regien:
    16 juli 2014
    16 JUli, Mooi weer fantastisch,Goed bewaard je usb stekkerje Cock goed opgelegen,Wij hebben ook mooi weer
    Wat een mooie fotos .Wens jullie morgen een fijne fiets tocht toe.groet Regien
  5. Yvonne:
    16 juli 2014
    Als het jouw USB-stekkertje is, waarom ligt Cock er dan op te slapen? Moet je je eigen spullen maar goed in de gaten houden Rein! Ook zonder jouw kroontje is Cock een prinses hoor!
    Liefs van mij en Andre
  6. Gwen:
    17 juli 2014
    Oo oo die Cock, ik zie de situatie helemaal voor me.
    Lekker en leuk een strandje!
  7. Hannie H.:
    20 juli 2014
    Schitterende uitgestrektheid onderweg zo op de foto te zien met mooie én minder mooie wolkenluchten! Dat had ik niet gedacht over Denemarken.