In de knoop-punten

19 juli 2016 - Deinze, België

Door ons gezoek naar de camping, waren we danig van koers. Dus namen we de baan naar Gent. Daar wat het feestweek. Het is een prachtige stad maar daar was nu weinig van te zien. Het feest is
's avonds maar nu was alles dicht, afgezet en lelijk. Bij de VVV vroegen we een route naar de Leie. We kregen een aantal nummers maar we misten er een; uitgerekend bij de ring. Toen we Gent weer in 't Zuiden zagen wisten we dat we goed fout zaten. Het was een mooie route naar Deinze, maar met 32° wilde Cock niet meer. Opnieuw kregen we bij de VVV een prachtige knooppuntenroute. Ze wees ons zelfs op een foto aan waar we zouden staan aan de visvijver. We stonden er echter niet alleen.
Maar in de schaduw, als de tent staat, en de wasmachine hangt, and fish are jumping, and the cotton is high, en de fles gaat open, dan is het leven goed ook na amper 80km.
(Waarvan maar 80% in de goede richting)
Overigens blijven woorden aangevuld worden..Grrr. Dat Belgisch echter, dat Israël toch om verliefd op te worden.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Paulien:
    19 juli 2016
    Jammer dat jullie zo n eind de verkeerde kant op gefietst zijn. Zo kom je nooit bij de Bodensee.
    Maar ......het weer kan niet beter, zelfs te goed. Puf puf. Succes morgen, dan wordt het nog warmer. Liefs.
  2. Cilia:
    Hi lieve Fietsers.
    Corrie...mis je je e-bike niet?
    Hou vol hoor!
    ik ben steeds 's morgens aan het klussen en 's middags naar het strand! Wat is Nederland toch prachtig. heerlijk fietsen ...zonnetje...windje... 2 uurtjes strand is genoeg. de pokemon-site hebben we van de politie gekregen en ons beklag gedaan. Vanmiddag zaten ze zelfs tegen de schutting poort. nou ja ...we proberen er mee te leven en niet te veel aandacht aan te schenken. Deuren en ramen aan de zuidkant dicht...sowieso nu handig met die hitte. en de andere kant alles open . jeugd wordt 's avonds tegen bedtijd door politie gelukkig verwijderd. en we slapen goed. heerlijk vakantie gevoel (ook al zijn we nog thuis!!)
    ZOOOO relaxed!! xxx Hans en Cilia
  3. Gwen:
    Belgisch is zo schoon!
    Eten jullie vanavond groentjes?
    Wat een warmte zeg om 80 km in de goede richting te fietsen.
    Ik was bij een biertent waarschijnlijk gestopt. X
  4. Anna:
    19 juli 2016
    Geniet van jullie beloning aan eind van mooie dag!
  5. Mieke de Ruiter:
    19 juli 2016
    Wat een "bikkels" zijn jullie zeg...en dat met die hitte!
    Morgen rustig aan hoor, het wordt nog warmer.
    Lief dat jullie aan de moeder van Hannie hebben gedacht.
  6. Paul:
    20 juli 2016
    Fietsen is waar het om gaat, toch, niet het doel. Die paar kms meer zijn een bonus!
    Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen met die warmte. Geniet van de wijn en de terrasjes 's avonds.