Grenzen vervagen.?

18 juli 2016 - Waasmunster, België

We waren dus al in België? De camping stond in België en het restaurant waar we lekker gegeten hebben was gewoon Belgisch. En wij maar zeggen: Wat doet het hier al Belgisch aan.... Vanmorgen door de prachtige Kalmthoutse heide gefietst en daarna door het havengebied van Antwerpen. Beide indrukwekkend. Het was prachtig weer, maar, weer of geen weer, Antwerpen moet je even in. Vanaf de Steen zijn we verder gefietst langs de Schelde. We waren niet de enigen die dat een goed idee vonden. Toen het tijd werd voor een camping, wist niemand een camping. Misschien daar..... Nee, niet hier maar... uiteindelijk in Waasmunster na 95 km om18.00 uur op een armoedige camping onder de snelweg en net als de caissières onderweg vandaag, was de mevrouw van het bureel niet vooruit te branden. Sommigen noemen dat onthaasten. .. :-(
Vervagen grenzen? Of worden de grenzen steeds harder, duidelijker. Best fijn eigenlijk om even het nieuws te missen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. BEA DERKSEN:
    18 juli 2016
    Wat een weertje he wij ook hoor ,maar wij niet van die prachtige plaatjes.doen jully wel kalm aan, je hebt nog ruim 5 weken toch.
    Liefs bea
  2. Margriet:
    18 juli 2016
    En zo is het maar net. Van het nieuws wordt je alleen maar droevig. Geniet maar lekker.
    Liefs van Margriet.
  3. Mijntje:
    19 juli 2016
    Onthaasten hoort bij vakantie, maar lijkt me een uitstekend plan om het voort te zetten in ons leven. :)
  4. Anneke Goedhart:
    19 juli 2016
    Mag ik ook op de verzendlijst svp. Bedankt.