Cultuur?

17 juli 2016 - Huijbergen, Nederland

De boel was net ingepakt toen 't begon te motteren. Even in de schuur gestaan, onderweg een paar keer onder een boom, maar de jasjes hoefden niet aan.
Rondom Kinderdijk staan nog heel veel molens, Oud Alblas is prachtig en Dordrecht is een hele leuke stad. Daar ontbeten we, bij McDonald's, ook i.v.m. de WiFi.
In Moerdijk picknickten we vlakbij een Pokemonnest. Dat vertelden de (2) hangjongeren. In Oudenbosch bekeken we de basiliek onder het genot van Frans Bouwer die door de straten schalde i.v.m. het plaatselijke wielerevenement. We wilden doen naar Woensdrecht. Daar kon je heel leuk eten bij Agnes. Maar we kwamen al na 100 km een leuke camping bij de boer tegen. Antwerpen.niet gehaald. Kwam ook door de tegenwind.
Je ziet; We staan voor alle culturen open.

Dit programma vult automatisch aan. Dat is om gek van te worden. Agnes wordt bijvoorbeeld agressie, en Cock wordt steevast Cocktail. Dat begrijp ik. Maar "is". Dat wordt Islam of Israël. ... Hoe zet ik dit uit? Mocht je reageren, weet dan dat iedereen kan meelezen. En als ik schrijf"iedereen" , dan bedoel ik dat ook. Zie je af en toe (Of regelmatig) rare fouten, dan weet je hoe dit zou kunnen komen. (Meestal islam de oorzaak: Wijn)

1. Anna:
    17 juli 2016
    Hoop maar dat jullie onderweg veel islam consumeren.
  2. Mieke de Ruiter:
    17 juli 2016
    Ha, ha, ik dacht al zoiets, toen ik islam las.
    Leuke foto's, mooie tent!
  3. Hannie A.O.:
    17 juli 2016
    Luxe tent, lekker ruim zo te zien! Groetjes!
  4. Gwen:
    17 juli 2016
    Mooi tentje! Cock valt de tent mee? Vanaf de buitenkant ziet het er nog redelijk ruim uit.
    X
  5. Hannie H.:
    7 augustus 2016
    Nou de 1e 3 dagen gaan langs mooi cultureel erfgoed en door prachtige landelijke schilderijen.
    Alleen het tempo zou voor mij het genot overstijgen.