knallen

15 juli 2015 - Chickerell, Verenigd Koninkrijk

Al heel snel na de camping zagen we op de heuvel een prachtige ruïne staan; Corfu Castle. Eerst wilden we door fietsen, we waren nog maar net begonnen. Toch maar de fietsen geparkeerd en de heuvel beklommen. Boven was een heel leuk dorpje wat tegen het kasteel aangeplakt zat. In dat kasteel was eeuwen geleden iets ontploft en dat was aan de muren goed te zien. Indrukwekkend! We hebben er meteen maar ontbeten.

Later hoorden we geen knallen maar moesten toch een heel eind omrijden omdat de weg wegens schietoefeningen was afgezet. Omrijden is niet zo erg maar deze ging natuurlijk wel over de ..... berg.

Het bleef een prachtige dag en we vonden een camping bij de kust, een megacamping maar wel rustig. De was hing op tijd maar wilde niet drogen door de vochtige lucht. Tijdens de avondwandeling zagen we hem vanaf de heuvel steeds hangen.

's Avonds bij de pub op de camping deed een volksdansgroepje een demonstratie. Daarbij gebruiken ze houten stokken waarmee ze flink konden.......knallen.