New forest

14 juli 2015 - Poole, Verenigd Koninkrijk

Toen we gisteren van de boot af kwamen, waren we al gauw in the New Forest. Met ons fietste een Nederlands gezin van de boot, samen deden we boodschappen en deelden de camping.

Vandaag werden we erg verwend. Eerst hadden we een prachtige route door the New Forest met zijn vele loslopende paarden. Iedereen heeft hier een veroosters voor zijn tuin anders vreten die beesten de petunia's op.

's Middags volgen we de castlemans trail, ook weer zo'n oude spoortrail. En dat alles met een zonnetje!! Tenslotte fietsten we in die zon rond een grote baai. Ook nu weer lag aan het eind de pont op ons te wachten. Het begon echter te betrekken. Op de rommelige camping motterde het weer. We konden geen was doen, kookten in de tent en gingen met de kippen op stok!

1. Hannie H.:
    20 juli 2015
    Het is prima fietsweer zo en weer heerlijk landelijk. Haal maar op, die frisse lucht in de longen!
    Wel vreemd weer die poortjes, is ook lachwekkend. Op foto met paarden oogt landschap wel beetje "kleurloos" met dat matte groen en grijze luchten, echt Engels natuurlijk.