Butjadingen

22 augustus 2017 - Zetel, Duitsland

Tja, je hebt er niets te zoeken.Toch hebben ze ook een folder: Melkhusjes, golfen bij de boer, fietsroutes, koeknuffelen; inderdaad, een gebied vooral ingesteld op mensen met mensenvrees, pas op, niet voor mensen met pleinvrees. Maar ook weer niet voor claustrofoben.
Je kunt er komen door in Bremerhaven de pont te nemen, neem de goede, die waar die tankauto net op rijdt, neemt jou niet mee.
Aan de andere kant kun je er weer af; nou ja, twee keer op een dag. En anders moet je om. Erg om, je doet dat in goed gezelschap. Ook niet erg, zo langs de dijk, als ze niet overal aan die dijk bezig zijn. Dan wordt 't rondje om wel heel groot, maar wel landelijk.
Door een en ander mis je de geplande camping, Nieuwe Schans, maar brengt het ons wel op een andere. Ook leuk, de scholen zijn hier weer begonnen dus zo rustig.... Zullen we hier maar een weekje bijven? Alles wat we wensen is er en een zonnetje!!

1. Mieke de Ruiter:
    22 augustus 2017
    Ik zou lekker een weekje blijven... het wordt mooi weer!!
  2. Bea:
    22 augustus 2017
    Zeker nog een weekje er aan knopen, doen hoor.
    Geniet er van lekker rustig nu dus ruimte genoeg voor tentje.
    Gaan wij ook doen vrijdag middag.
    Liefs Bea
  3. Paulien:
    22 augustus 2017
    Eindelijk dat langverwachte zonnetje. Ik zou het er maar van nemen, jullie hoeven niet op tijd terug te zijn omdat de scholen weer beginnen. Wat een luxe toch als je met pensioen bent........geniet er maar van. Gr.
  4. Hannie A.O.:
    23 augustus 2017
    Lekker blijven daar met eindelijk goed weer. Butjadingen, daar wil ik ook heen! Haha, bestaat niet zeker? xxx
  5. Margriet:
    23 augustus 2017
    Hannie A.O. natuurlijk bestaat Butjadingen, google het maar anders.
    En Rein en Cock, steek over naar Wilhelmshaven en geniet nog even van de zon en das Wattenmeer. Mooie omgeving.
  6. Mijntje:
    23 augustus 2017
    Werken is niet meer nodig, doe wat je wilt en ga het mooie weer tegemoet.