Wiederverschliessbar

21 augustus 2017 - Bremerhaven, Duitsland

Ook Murat, Cocks pleegkind, sturen we af een toe een foto. Zijn laatste reactie was: "Zijn jullie zo dik geworden of ligt 't aan de foto?" Domme vraag natuurlijk, natuurlijk ligt 't aan de foto. Na 4 weken fietsen zijn we dunner dan ooit. Hoewel... Spieren zijn zwaarder dan vet.
Maar zelfs op een foto willen we niet dikker lijken dan nodig. Dus hebben we als snack, zo'n klein zakje olijven, dat je weer kunt sluiten. Maar... Is er iemand die dat ook doet? Na vier olijven stop je toch niet? Je vreet zo'n zakje toch altijd leeg? Dat doet toch iedereen? Zulke zakjes heb je ook met chips en kaas e.d. of... zijn wij echt de enigen?
Wij vinden dat hier onze cultuur doorslaat, onnodig plastic gebruikt voor zo''n ritsje en niemand de discipline kan opbrengen om 't ook te gebruiken.
We hebben vandaag genoeg cultuur opgesnoven in Bremershaven, bij Karstadt en in het scheepvaartsmuseum. Het is een bijzondere stad, niet hersluitbaar maar juist zich ontwikkelt met een oog op de toekomst en in het verleden zoveel emigranten heeft uitgevoerd.

1. Bea:
    21 augustus 2017
    Pracht foto;s mooi verhaal, maar twijfel aan dat dik zijn toch wel een beetje hoor.
    Ga zo door ,fiets lekker weer word beter dus door trappen he.
    liefs Bea
  2. Mijntje:
    22 augustus 2017
    Dikker worden na zoveel fietsen is wel logisch, spieren.
    Maar ja het kan natuurlijk ook komen door HEEL VEEL WIJN.
    Wie weet heeft Murat het goed gezien.
  3. Hannie H.:
    29 augustus 2017
    Eureka! Wij kunnen wél een hersluitbaar zakje weer dichtdoen voor het leeg is. Overigens blijf je daardoor niet perse slank, ha, ha.