Zon en strand

29 juli 2015 - Merville-Franceville-Plage, Frankrijk

Gisteravond vanaf de camping kon je langs de beek leuk het centrum van Bayeux in wandelen. Daar hebben we de kathedraal bekeken. Daarna hebben we in een restaurantje gegeten. Met WIFI, dat was fijn. Het eten was teleurstellend. De rekening ook, 12 euro teveel.. Die kregen we wel terug. De route terug langs de stroom, met volle maan, een verlichte kathedraal, was feeeriek. Laat thuis en heerlijk geslapen. Vandaag langs al die D-dat stranden. Een rare mengeling van bunkers, strandvermaak, oorlogskerkhoven, kermisjes,oorlogsmusea, boulevard- gedoe, oorlogsmaterieel in al zijn facetten: caissons, brugonderdelen, tanks; en dat dan weer afgewisseld met crêpes, calvados en cider. Bizar,

We fietsen nu toch al een paar dagen langs prachtige zandstranden, maar het is almaar geen strandweer, vandaag is er een zonnetje, maar het is gewoon koud. Gelukkig is het op veel stranden verboden te baden. Toch liggen er veel mensen  op het strand. Brrr.

De jongen van de receptie op deze camping is veel te leuk met Cock.." Ze kreeg zomaar toiletpapier cadeau. Ik moet echt op mijn tellen gaan passen...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. BEA DERKSEN:
    29 juli 2015
    Met die kou fiets je tenminste door en wat die man betreft, ach Reinier loopt er niks voor jou?????Stukje papier zegt nog niks hoogstens een telefoon nummer hahahaha.
    Bea xxxx
  2. Mijntje:
    29 juli 2015
    Koud, niet echt fijn weer? En ik heb geen vakantie!!!!
    Hoop dat jullie nog zon krijgen, stuur jullie wat warmte. XXXXX
  3. Hannie H.:
    31 juli 2015
    Het is een wonder hoe Cock en jij, Reinier, elkaar gevonden hebben in zo veel afzien, zeker voor een vrouw. Daar komt zo'n receptie jongen echt niet tussen! Maar hij laat je inderdaad wel weer even beseffen, dat ze niet alleen voor jou "de ware" is.
    Wel interessante dag zo.