Vertier

29 juli 2016 - Blamont, Frankrijk

Gisteren een goochelaar, vanavond en kindercircus op de camping. Maar daar tussen in... Niets. Nou dat is ook niet waar. Het wordt routine om bij vertrek wat stokbroden onder de snelbinders te doen en te gaan picknicken in een plaatselijke speeltuin. Elk dorp heeft er wel een. Zodra hij in zicht komt begint Cock al te roepen: Schommel, schomel... Dan geef ik maar toe. Er is daar in ieder geval een picknicktafel. Maar verder 70 km geen terras, tabac, boulanger of zelfs maar een kraampje aan de weg. Af en toe vragen we maar water zodat we weer koffie of thee kunnen zetten. Verder vandaag een redelijk vlakke route. We zien heel veel roofvogels. Soms lijkt het zelfs een aasgier. In de verte dreigen de Vogezen .
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Margriet:
    29 juli 2016
    Tocn nog wat gezelligs in verder desolaat gebied.Maar straks in de Elzas wordt het beter. Als jullie daar bij elk terras stoppen, halen jullie Basel niet voor het eind van de vakantie.
  2. Anna:
    29 juli 2016
    Klinkt allemaal heel avontuurlijk! En bikkels verdienen een mooi wijntje aan het eind van de rit. Ga zo door!
  3. Hannie H.:
    14 augustus 2016
    Dit is wel echt uitzonderlijk ellendig zo zonder koffie te moeten fietsen anno 2016, die Fransen maken het nu wel erg bont. Gelukkig kunnen jullie er toch nog enigszins mee om gaan.