Niets zo veranderlijk als het weer.

26 juli 2015 - Granville, Frankrijk

We werden wakker met regen. De tent inpakken lukte droog. Eerst zag de lucht er wel vriendelijk uit. Bij het ontbijt begon het echter te storten. Dat bleef zo tot na een late lunch. 's Middags bleef het droog maar dreigen. De tent op zetten, lukte met een zonnetje. Alles was in no time weer droog. Nu in het restaurant met uitzicht op zee/Jersey ziet het er weer somber uit. We hebben Saint-Michel nu van alle klanten gezien omdat we al die tijd rond de baai fietsten, lekker plat en windje mee! In Granville werden we de berg opgeblazen en moesten we tegen wind trappen om er weer af te komen. Maar harde wind, daar weten jullie na gisteren alles van. Ook hier was het vanmorgen gewoon koud. Door de regen werkten mijn remmen nauwelijks. En met verkleumde handen moest ik Cocks fietstas repareren met een tie-wrapje. Granville is een bijzondere stad met een "Haut Ville" en een Diormuseum.

1. BEA DERKSEN:
    26 juli 2015
    wat jammer van het weer zo spotief bezich en dan zo he.
    Maar kop op jully kunnen het en er komt mooi weer aan heb het aan gevraagt voor jully.Bea xx
  2. Hannie A.O.:
    26 juli 2015
    Gelukkig de berg op met wind mee, dan andersom. Maar altijd blijven lachen, jullie blijven positief, wat sportief geweldig!hopelijk morgen beter weer voor jullie!, xx
  3. Hannie H.:
    31 juli 2015
    Uit de verte spreekt Mont St. Michel enorm tot de verbeelding. Zonder mensen zou het veel meer tot leven komen, maar ja?! Delen is het key woord.