De overtocht

20 juli 2015 - Roscoff, Frankrijk

Het werd een prachtige dag! Terwijl er regen voorspeld werd. We hebben de rest van de middag dus lekker in het zonnetje in een park bij de haven doorgebracht. Toen hebben we heerlijk Mexicaans gegeten. Om half tien stonden we met nog zo'n 25 fietsers klaar om in te schepen. Wij hebben echt te veel bagage! Dat moeten we anders aanpakken een volgende keer. Hoewel.... Het stel voor ons had de kleding die ze mee hadden, aan! Dat minimalisme past ons nou ook weer niet. Aan boord hadden we geen hut, maar er was volop ruimte. We hadden ieder een bank, en WIFI en een stopcontact. Alles is dus weer opgeladen. Over 15 minuten zijn we en France.

1. Mieke de Ruiter:
    20 juli 2015
    Op naar de nieuwe verhalen in la douce France.. veel fietsplezier!!
  2. BEA DERKSEN:
    20 juli 2015
    Toch heeft de fam, goeie zee benen he.Mens wat een reis geniet zo mooi.Bea xx
  3. Hannie H.:
    20 juli 2015
    Heel veel bagage?! Voor 5 weken?! Ik vind dat jullie heel weinig bagage hebben! Ik zou zeker een karretje achter mijn fiets nodig hebben!! En dan alle kleren aandoen die je meeneemt, dat fietst toch totaal niet lekker?!
    Gewoon met de auto, fietsen achterop, tentje neerzetten en 7 dagen het gebied verkennen met de fiets. Dan weer verder trekken mét de auto enz. enz.. Elke dag zonder veel bagage fietsen..........
  4. Hannie A.O.:
    20 juli 2015
    Dat was een heerlijk dagje rust, mag ook wel eens als je vakantie hebt, veel pezier in Frankrijk!
  5. Regien:
    22 juli 2015
    Namens Regien: De verhalen zijn geprint en aan haar bezorgd.