Laatste dag in Denemarken

24 juli 2014 - Nykøbing Falster, Denemarken

Het weer bljft heerlijk en de route prachtig. We willen nog niet weg. Daarom zijn we flink aan het teuten. Grafheuvel en hunnebed complex uitgebreid bekeken, stadje gedaan. Maar morgen moeten we op de boot naar Rostock.

Gisteravond zijn we opnieuw in een haventje een wijntje gaan drinken. Dat klinkt afgezaagd. Maar het is toch vanaf een camping zo'n 5 km op en neer. Alle dorpjes hebben hier een haventje en dat is vaak het centrum. En dan met een ondergaande zon.... Vanmorgen ook ontbeten in een haventje.

1. Regien:
    24 juli 2014
    lIEVE COCK EN REIN WAT EEN MOOIE FOTOS.LAND WAAR JULLIE VERLIEFD OP ZIJN.KAN BIJNA GEEN AFSCHEID NEMEN.VAN AL DIE GEZELLIGE,EN ROMANTISCHE PLEKJES O A LEUKE HAVENTJES.!GENIET NOG MAAR EVEN,VANAVOND ,MORGEN OP DE BOOT NAAR ROSTOK,LIEFS REGIEN
  2. Paulien:
    24 juli 2014
    Toch jammer dat jullie zo'n uitgestippeld programma hebben dat als het ergens erg mooi is jullie niet wat langer daar kunnen blijven. Maar......het zal evengoed wel genieten zijn elke dag. Spannend weer steeds op een ander plekje te kamperen.
    Goede reis verder.
    Liefs Paulien.
  3. Liesbeth:
    24 juli 2014
    Heerlijk dat jullie zo de tijd hebben en nemen. Een fantastisch gevoel als je ergens bent en je wilt er nog niet weg.... Een beetje verliefd. Mooi, fijn dat jullie ons zo meenemen.
  4. Yvonne:
    24 juli 2014
    Terug naar de oosterburen dan maar weer. Ik hoop voor jullie dat het weer daar net zo lekker is als in Denemarken. En de wijn zal zeker goedkoper zijn :-).
    Hoeveel kilometer hebben jullie al achter de wielen???
  5. Gwen:
    25 juli 2014
    Ik hou van haventjes! Leuk dat jullie daar steeds heen gaan. Mooi uitzicht op alle bootjes.
  6. Mijntje:
    26 juli 2014
    Ook ik hou van haventjes en bootjes, lijkt me heerlijk daar.
    Zijn jullie nog niet aan emigreren toe?
  7. Hannie H.:
    29 juli 2014
    Een ware reclame campagne voor Denemarken is jullie reis zeker! Waarom eigenlijk vertrekken? Je hebt toch nog lang genoeg vakantie?