Gesloten.

25 juli 2016 - Varennes-en-Argonne, Frankrijk

Alles was gesloten, behalve Cock. Zij heeft zich door de vreselijkste beesten laten steken met de meest gruwelijke gevolgen. Als jullie detailfoto's zouden zien, zouden jullie adviseren: Echtscheiding. Meteen na de camping was er een bakkertje met heerlijk brood, en zelfs iets er op. Daar moesten we het vandaag mee doen. Zondag is alles gesloten en maandag?: Ook!
We fietsten langs kilometers glooiende akkers, met dorpjes gesloten in alle opzichten. Noord Frankrijk op z'n ergst. Pas in de Franse Ardennen werd het beter en in de buurt van de Maas wordt 't weer leuk. Leuke camping, aan de beek, in de buurt van de intermarche, jeugd die in de beek staat te vissen, wifi, alles kan een mens gelukkig maken.
Niet iedereen is even gelukkig in t spel! Er waren namelijk geen goede inzenders.Foei Margriet, Rob was N.B. getuige. Grijs, mijn haar op de foto had een clou moeten zijn, grijs was de kleur van haar grijze ensemble.
Nou ja,de kaas was inderdaad gesneuveld, dus geven we alle deelnemers het copyright op de foto's. Dus; Willen jullie een foto, met ministeck namaken, borduren, of op een koffiekop afdrukken; allez vous y. Bedenk; Het is wel one of a kind.

1. Cilia:
    25 juli 2016
    Hi lieverdjes!!
    hoop dat je geneest van de muscito's!!! Rein.. je moet na je pensioen een boek gaan schrijven hoor!!!
    xxCilia
  2. Mieke de Ruiter:
    25 juli 2016
    Leuk verteld...
    Arme Corry...
    Jullie schieten al aardig op! Veel plezier op de leuke camping met wifi!
  3. Hannie H.:
    14 augustus 2016
    We hadden jullie nog zo gewaarschuwd voor de Franse openings-èn sluitingstijden! Die zijn helemaal niet Nederlands!!