Eerste dag in the UK

6 juli 2015 - Heybridge, Verenigd Koninkrijk

Gisteravond was het vanaf de boot naar de camping maar 1 mijl. Nou ja... Camping?.... Het was de biertuin achter the castle inn. We zijn nog op zoek gegaan naar het kasteel, maar zaten al gauw in de inn. Daar zaten Yvonne en René ook. Ook onderwijs, ook fietsers en ook gek op een drankje. Vandaag zijn we ze een paar keer tegengekomen, samen ontbeten, samen koffie gedronken. De route was prachtig, nauwelijks heuvels, grappige bospaadjes, maar het linksrijden is wel vreselijk wennen. We hebben Colchester bekeken, de oudste stad van Engeland, en het kasteel. Inmiddels zijn we weer aan de kust, er zijn hier allemaal van die diepe inhammen met daardoor een groot verschil tussen eb en vloed. Gek gezicht om al die bootjes in de modder te zien liggen.

1. Paulien:
    7 juli 2015
    Het is inderdaad even wennen dat links rijden. Je hebt constant het idee dat je een spookrijder bent. Dus goed uitkijken geblazen. Maaaaaar over 5 weken weet je niet beter.
  2. BEA DERKSEN:
    7 juli 2015
    Wat een leuke foto;s en gezellig bekende te ontmoeten.
    Als je tegen liggers krijgt dan is oppassen met links rijden he.
    Maar weer even wat anders.Goeie reis verder kijk uit naar nieuwe mail.xx bea
  3. Mieke de Ruiter:
    8 juli 2015
    Voorzichtig zijn met dat links rijden...Wat een leuke oude telefooncel!
  4. Mijntje:
    9 juli 2015
    Links fietsen, een nieuwe ervaring. Maar let op bij een rotonde, je bent elkaar zo kwijt.
  5. Hannie H.:
    12 juli 2015
    Wat een prettige dag moet dat geweest zijn! Een beetje spanning, mooie fietsroute en prettig gezelschap, daarna lig je vrolijk op je campingmatrasje.