Aan boord

5 juli 2015 - Hoek Van Holland, Nederland

Na een heerlijk afscheids BBQ gisteravond bij Hans en Celia, fietsten we vanmorgen om 7 uur van huis weg. Cock was dit keer thuis al haar bril kwijt dus ik hoefde dit keer niet terug te fietsen. Bij de koffie in Katwijk spraken we een fietser die net terug was uit Istanboel. Het was nog rustig op de boulevards. Ook de temperatuur was nog aangenaam. In Hoek van Holland kleedden we ons sans gêne om op het grote plein van dat wereldgat.
Ruim op tijd en ruim voor de voorspelde bui waren we aan boord. Er zijn veel Engelse fietsers op de boot die erg genoten hebben van het mooie weer in Nederland. Nu op de boot is het buiten erg somber. We passen ons binnen maar vast aan door geld te wisselen en G&T te drinken

1. Mieke de Ruiter:
    Leuke foto van Corry!
    Fijn dat jullie op tijd binnen waren voor de bui.
    Wij dus niet . Zitten nu met dikke kleren in huis bij te komen brrr..
  2. BEA DERKSEN:
    5 juli 2015
    Hoi hoi hoop dat de overtocht mooi was en rustig.
    Die bril weet wel wat he van cok.Touwtje er aan.
    Niet te snel he reinier, want cok is ook mee.Bea
  3. Jannemieke Kuijpers:
    5 juli 2015
    Alsof het zo moest zijn vonden we vrijdagavond vlakbij het Teylers een klein Girafje... Ik noem m Harry.... Harry gaat natuurljk met ons mee op vakantie. Ik zal af en toe een foto sturen van zijn belevenissen... Wij deden vanmorgen een klein stukje van de Ringvaart.... En dachten aan jullie... Geniet! en maak er weer een prachtige tocht van... Kussies!!!!
  4. Hannie A.O.:
    5 juli 2015
    En nu een leuke B&B, ? Goodnight!
  5. Yvonne:
    6 juli 2015
    Een permanent touwtje om de bril van Cock lijkt me een goede optie. Al die oudere mensen die zich constant afvragen waar hun bril nou weer is, hebben zo'n handig hulpmiddel. Ik en nog lang niet zo ver.... Ben benieuwd hoe de eerste heuvels zijn bevallen en of er echt aan een elektrische E-bike gedacht moet worden. Liefs Yvonne
  6. Mijntje:
    9 juli 2015
    Goed begin is het halve werk, veel plezier. X
  7. Hannie H.:
    12 juli 2015
    Volgend jaar maar naar Turkije dan! Altijd mooie blauwe luchten!
    En volgens de burgemeester van Hoek van Holland is het heel aangenaam vertoeven in dit wereldgat!