Boffers

19 augustus 2017 - Glückstadt, Duitsland

Om 6.15 gingen de luiken in dat mooie huis automatisch open. De onze ook. Die van Anke en Peter niet. Op onze tenen douchten we, bepakten onze stalen rossen en waren er om half 8 helemaal klaar voor. Anke en Peter niet. We vermaakten ons nog een half uur dankzij hun wifi. We hadden toen ook gezien dat het zonnetje niet zou blijven en dat het juist 's morgens goed fietsweer zou zijn. We wilden wel weg. Peter en Anke niet. Toen is Cock maar gaan kloppen. Binnen no time was er heerlijke koffie en waren we op pad. Peter neemt zelf zondag aan een megawielerevenement deel in Hamburg en wilde dus ook wel in actie.
Nu het niet meer zo open is, viel het mee met de wind. We schoten lekker op. De route was vriendelijk. Op de Elbepont spraken we een joch dat op zijn fiets het grote avontuur tegemoet ging. A'dam, Parijs, Zwitserland; alles binnen 4 weken. Hij had echter al 2 dagen regen gehad en was een dag bij zijn zus gebleven.
Wat boffen we dan! We zien de vreselijkste luchten links en rechts AAN ONS VOORBIJ TREKKEN......... MAAR WE HEBBEN MAAR 3 SPETTERS GEHAD....EN FIETSEN REGELMATIG IN DE ZON!
Hij is met ons. Nou ja, waarschijnlijk met mij...en Cock profiteert daarvan.
We staan nu op een hele romantische camping aan de Elbe. Ons tentje schrok wel even toen hij weer uit de tas moest. De was hangt en als je niet te veel opzij kijkt, genieten we van een zonnige zomeravond.

1. Mijntje:
    19 augustus 2017
    Ik heb lang niet gelezen, was even afwezig.
    Maar het ziet er nu naar uit dat jullie het goed weer moeten doen, anders dan aan het begin.
    Fijn voor jullie. xx
  2. Mieke de Ruiter:
    19 augustus 2017
    Wat fijn dat het weer beter wordt... en de was kan drogen..
    Lief dat jullie aan mij hebben gedacht met de schapenfoto..wel veel hoor!!
  3. Hannie A.O.:
    19 augustus 2017
    Lijkt net of je met een wasbord aan de slag bent! Maar je pakt je tas in? Zie het niet precies? De was hangt dat btw. xxx
  4. Anna:
    19 augustus 2017
    Ik weet niet wat de weergoden bezielt, maar het ligt niet aan jullie! Geniet maar van elke straal.
  5. Bea:
    BLIJF WEL LACHEN MET JULLIE.IK HEB BEST MELIJ MET COK, IN PAKKEN UIT PAKKEN
    SNAKKEN NAAR KOFFIE.MAAR JA HOORT ER BIJ ZULLEN WE MAAR DENKEN.
    MAAR GOED DAT DE BUIEN L EN R VOOR BIJ TREKKEN, HIER NIET HOOR
    AL 3 DAGEN 12 MM IEDERE DAG HOOR.DUS GENIET
    LIEFS BEA
  6. Hannie H.:
    20 augustus 2017
    Nog op geen enkele andere fietsreis hebben jullie zo veel onzeker weer gehad als deze, hoe wonderlijk houden jullie de moed er in. Zelfs een enkel straaltje zon per dag is al een feest.
  7. Cilia:
    20 augustus 2017
    Hij is Met ons? GOD...DAT JOCH .. of DE ZON? ( is de zon mannelijk? ..nooit geweten!) Hou vol hoor!!
    xxCilia