Badderen

10 augustus 2017 - Roskilde, Denemarken

Fijn hoor, je gewoon nog eens te kunnen omdraaien i.p.v. je bedje op te rollen. Cock ging aan de was, Rein deed de fietsen in het sop. Daarna toch maar even langs de fietsenmaker. Cock deed de geldkraan open en de band met rafels was weer helemaal nieuw. Gelukkig geen slag in het wiel.
Roskilde is een heel leuk stadje, de kathedraal is heel bijzonder en het vikingmuseum een aangename verrassing. We hebben geshopt(en een tandenborstel gekocht, de leuke schoenen hadden ze gelukkig niet in Cocks maat), de graven bekeken van 37 koningen van Denemarken en 5 originele vikingschepen gezien.
Gebaad in het zonnetje hebben we niet. Het was zeker niet koud, wel droog maar het bleef bewolkt. Jammer we hadden graag even gebadderd in het fjord.

1. Hannie A.O.:
    10 augustus 2017
    Hoe krijg je het voor elkaar, Cor, in dat kleine tasje? Jammer hoor,van die leuke schoenen, maar een nieuwe band is belangrijker. Liefs uit Haarlem!
  2. Mijntje:
    11 augustus 2017
    Niet teveel inkopen anders wordt de bepakking te zwaar en moet je over 100 km twee nieuwe banden. xx
  3. Bea en frans:
    11 augustus 2017
    Cok verlies gewoon een schoen en dan nieuwe kopen.
    Band zit er nu toch op en kan je de andere schoen weg doen.
    NIKS meer bagage dan.hoop op meer zon voor jullie.
    Geniet en fiets niet te hard ,tijd genoeg he.
    Liefs Bea
  4. Hannie H.:
    13 augustus 2017
    Klinkt als een heerlijke relaxte dag! Mooie cape voor Cock op foto 3, gekocht? Ha, ha.
    Een beetje cultuur af en toe is goed voor "the little grey cells".