Windje mee

10 juli 2015 - Arundel, Verenigd Koninkrijk

Een strak blauwe hemel, even de South Downes over, en dan windje mee, onder langs de krijtrotsen, over de boulevard bij Brighton en vlak langs de rivier. Dat is genieten! Onderweg prachtige vergezichten. Maar het venijn zit weer in de staart. Boodschappen gedaan, want aan de andere kant van de heuvel is de camping. Dus 2 1/2 km steil de berg op, (of je tegen de skihelling opfietst). Boven een prachtig uitzicht, alle kanten op. Over de bovenkant loopt een grindpad, dat volgen we 2 1/2 km. Dan gaan we via dat pad ook naar beneden. Tenslotte doet alles zeer, van het remmen en het sturen. Maar deze camping is heerlijk

1. BEA DERKSEN:
    11 juli 2015
    wat een pracht foto;s en dan het weer ook nog mee.Genieten maar.Bea xx
  2. Paulien:
    11 juli 2015
    Zo te zien hebben jullie prachtig weer dus dat is genieten. Wel veel klimwerk, pittig hoor. Jullie hoeven niet te lijnen, gaat er zo vanzelf af.
    Dit is mijn laatste reactie. Ik ga 2 weken naar Italie op vakantie.
    Veel plezier met jullie verdere reis en doe voorzichtig.
    Groetjes Paulien.
  3. Yvonne:
    11 juli 2015
    Oooooo, weer heuvels. Dat is toch wel flink balen, maar jullie waren erop voorbereid. Inmiddels is de bril van Cock weer heelhuids thuisgekomen (lag bij de Deka); nu Cock en Rein zelf nog. Maar dat duurt nog wel een poosje. Zonder bril zie je de koffie en de wijn vast ook wel schat! Dikke kus
  4. Hannie H.:
    12 juli 2015
    Onder langs de krijtrotsen, dat moet schitterend geweest zijn!
    Verder wel een heftige tocht en een stukje lopen met een fiets vraagt weer even andere energie. Of bleven jullie de fiets trouw tegen de "skihelling"?