vrijdag voor vertrek

4 juli 2014

Alle tassen gepakt, alle accu's geladen, de shuffeltjes geladen met de juiste muziek. We kunnen gaan! Laat die NS het afweten. Grrr.  Ze gaan in het weekend weer eens aan het spoor werken. Er worden bussen in gezet. Maar daar hebben we met de fiets slechte ervaringen mee. We stappen dus in Zwolle uit en gaan de Vecht route fietsen naar Emmen. Da's geen straf. Hij is prachtig. We hebben daar alleen met de Pinkster net gefietst.

Vanuit Emmen start de Jutland route. Die zullen we volgen totdat we rechtsaf kunnen slaan naar Odense. Da's de goede kant op want vanuit Belgie is er slecht weer op komst. Morgenvroeg maar zo snel mogelijk in de trein naar Zwolle. Leuk dat jullie meelezen.

Met dank aan:

Emiel die solar oplader is super

Elise en Murat, wat fijn dat jullie voor de planten zorgen

Mijntje en Ed bedankt voor dit idee van een reislog.

Wifi, want als we jou niet hebben....

1. Paul:
    4 juli 2014
    Beetje pech, al heb ik 'vind ik leuk' aangeklikt. Flexibele, sportieve fietsers als jullie zijn, komt het vast goed. Misschien kun je aan de andere kant van de Vecht rijden. Bon courage en geniet.
  2. Mieke de Ruiter:
    4 juli 2014
    Het kan niet altijd meezitten.....Vandaag in ieder geval mooi weer gehad. Veel plezier.
  3. BEA DERKSEN:
    4 juli 2014
    Wat leuk we gaan mee op reis.Wat een voor zorgen hebben jully.
    Nu fietsen he en geen treinen meer nemen
    Gr.Frans en Bea
  4. Jannemieke Kuijpers:
    4 juli 2014
    De NS.... Die sporen niet... Wanneer dit de ergste hobbel was, wordt het vanaf nu alleen maar beter... Genieten!!!!!
  5. Mijntje:
    4 juli 2014
    Wat storing aan het begin, ach het gaat echt wel goed komen.
    Op naar Zwolle echt geen straf, daar zit een hele goeie ijswinkel, hmmmmmm, echt heel heel lekker. Wij hebben er eens een paar ijsjes van meerdere bolletjes achter elkaar gegeten. :-).
  6. Hannie H.:
    4 juli 2014
    Niets treinen Reinier en Corry, het zou een fietsvakantie worden!!! De NS heeft nu dus al paranormale gaven.
  7. Anna:
    5 juli 2014
    Wat, jullie de trein? Komen we elkaar misschien nog tegen, vandaag laatste stuk ook per spoor; hopen dat we op tijd thuis zijn voor WK!
  8. Paulien:
    5 juli 2014
    Ik ben net op tijd terug van vakantie om jullie reis te kunnen volgen. Leuk dan ik mee mag reizen. Succes!!!!!!
  9. Yvonne:
    5 juli 2014
    Dat is dus een korte fietstocht als jullie nu op een minicamping in Coevorden zitten. Gelukkig rijden jullie weg van het slechte weer! Succes en ik lees graag mee...
  10. Anna:
    6 juli 2014
    Hoewel ik niet blond ben, waarschijnlijk tóch dom ;-)); met Vechtroute associeer ik toch meer Utrecht, geen Zwolle/Emmen. Hoop maar dat jullie de goede kant op zullen fietsen!