Stralend weer

21 juli 2015 - Louannec, Frankrijk

Wat heerlijk, we stonden op met een strak blauwe hemel en dat bleef zo! Er moest vandaag al wat meer geklommen worden, maar met een zonnetje... De kust is prachtig met heel veel eilandjes. Je kunt wel foto's blijven maken. Cock hing elke keer een ander nat stukje goed aan haar fietstas, dat droogde supersnel. Zo kon het wel gebeuren dat we het stadje aan het bekijken waren terwijl er wat onderbroekjes wapperden. We kwamen uit op een peperdure camping met alleen maar Nederlanders. We hadden wel een heel leuk plekje met uitzicht op zee!  's Avonds nog een wandeling over de rotsen eindigend op een terras in de zon.

1. BEA DERKSEN:
    22 juli 2015
    Mens wat een was hebben jully toch , en nog wel je eigen gewassen op strandje.Hoop dat het weer zo blijft.Zal mooi gezicht zijn aan fietstas je slipjes ,weer eens wat anders he.
    Bea xx
  2. Mieke de Ruiter:
    22 juli 2015
    Jullie zijn wel creatief met de was....
  3. Hannie A.O.:
    22 juli 2015
    Het begint goed in Frankrijk, stralend zonnetje,af en toe een buitje, super!en een leuke camping met veel Hollanders,wat wil je nog meer! Mag toch ook wel wat kosten,maar dan heb je ook wat! Niet al te krenterig hoor. Doe maar eens luxe! Tip van Carlo, als je minder bagage wil, tentje thuis laten! Hou je ruimte over. Liefs xx
  4. Hannie H.:
    31 juli 2015
    Wat een heerlijke dag!
    Schitterende kuststrook, mooier dan Engeland?! En veel lekkerder tafelen met die "joie de vivre" Fransen!