Schokkend

8 juli 2014 - Bremerhaven, Duitsland

Vanmorgen de boel droog ingepakt en op naar de pont. Vanaf daar ging het mis. Gestaag gemotter. Flinke wind tegen. Aan de verkeerde kant van de Weserdijk. Die waren ze net aan het ophogen. Het gevolg was dat de weg doodliep en als je niet door de bagger over de dijk wilde, je over een laag schokdraadje moest.....als alles nat is komen de schokken hard aan. Fietshandschoenen helpen niet. En als je de fiets niet hoog genoeg optilt krijg je allebei een schok. Als je mijn fiets wilt optillen moet eerst de bagage eraf. Dan moet eerst een kabelslot los. Daarbij brak de sleutel af in het slot. Affijn. We zitten nu lekker in een B&B in Bremerhaven. Weinig wifi onderweg en met de foto's wil het nog niet.

1. Paulien:
    8 juli 2014
    Jullie reis begint wel met vallen en opstaan. Hopelijk gaat het vanaf nu beter worden.
    Groetjes Paulien.
  2. Mijntje:
    8 juli 2014
    Getver wat een narigheid, hoop dat de ellende snel voorbij is en de zon in alle opzichten gaat schijnen. X x
  3. Mieke de Ruiter:
    8 juli 2014
    Het zit jullie niet mee... eind van de week wordt het mooi weer!
  4. Mieke de Ruiter:
    8 juli 2014
    was vergeten iets aan te vinken....en ik wil natuurlijk jullie wel blijven volgen...
  5. BEA DERKSEN:
    8 juli 2014
    wat een pech ,maar jully geven de moed niet op he.Sterkte en goede reis 30 mm regen hier.
  6. Hannie A.O.:
    8 juli 2014
    Lekker slapen vannacht in een warm bed, voor straks,welterusten en morgen gezond weer op.
  7. Regien:
    *juli 8 Ik zie het voor mij wat een pech in de regen
    maar jullie hebben nu een hotelletje.morgen beter
  8. Yvonne:
    8 juli 2014
    Wat een schokkend verhaal maar ik zie het helemaal voor me en moet er stiekem ook wel om lachen. Maar het zit hier ook niet mee met het weer. Vanmorgen maar de auto naar het werk genomen omdat Andre (gelukkig) mijn regenpak had aangedaan! :-).
    Het is ontzettend leuk om op deze manier jullie vakantie te lezen van dag tot dag. Die kleine (pech)momentjes vergeet je anders te vertellen maar staan nu wel genoteerd! En ik geniet mee. Wat de foto's betreft: het is een leuke bijkomstigheid. Leuke selfies hoor! Kuskus
  9. Jannemieke Kuijpers:
    9 juli 2014
    Haaaai, wat een gezelligheid jullie verhalen....