Op zondag uit eten

2 augustus 2015 - Le Crotoy, Frankrijk

Het wat lopen op het strand gisteravond werd wadlopen. Dus vanmorgen met de schoenen aan onder de douche. Eerst een uurtje lekker door de akkertjes gefietst en daarna afdalen naar het strand. Daar een Frans ontbijt! Nou ja, ontbijt, het is meer snoepen. Maar goed, Daarna die Utrechtse dom weer een paar keer op en af, dus die calorieën raak je wel kwijt.

In Trevor  hadden ze vanaf de klif wel een lift naar beneden. Dat wil je niet. Omhoog moesten we weer zelf doen. Het was een tropische dag dus iedereen zocht verkoeling aan de kust. We bezochten nog een brocante markt, maar hadden ondertussen wel trek. Alle terrassen, restaurants, snackbars bomvol. Uiteindelijk langs de weg zo'n snackcar om lange rijen te vermijden. Samen met de stoomtrein moesten we de baai van de Somme om en we belandden op een suffe camping. (En dat nadat we gisteren zo'n leuke hadden.)  Alle winkels waren gesloten, dus naar het strand om wat te drinken. Maar er is helemaal geen strand. De hele baai valt bij eb droog en je hebt de fiets nodig om bij het water te komen. Ook het later uit eten werd een teleurstelling. De meeste restaurantjes vol, en de onze kreeg na drie keer het vlees nog niet gaar. Morgen gaat iedereen weer naar zijn werk, wordt het vast wat minder hectisch.

1. Paulien:
    2 augustus 2015
    Als ik het bord zo bekijk hebben jullie nog heel wat kilometers te gaan. Maar met het mooie weer in het vooruitzicht gaat het jullie zeker lukken en worden jullie een paar kokosnootjes. Niet te bruin worden hoor.
  2. BEA DERKSEN:
    3 augustus 2015
    Wat een belevenissen zeg, maar hoe gaat met de steek wonden van Cokky???? En maar klimmen he hier 32 gr, hoop voor jully dat ook zo mooi is.Ziet geweldig goed uit daar ,geniet er van
    Bea xxxxx
  3. Hannie A.O.:
    3 augustus 2015
    Hoop het voor jullie maar de Fransen hebben nu ook vakantie hoor! Nog een fijne laatste week voor jullie, goeie reis!
  4. Cock G:
    3 augustus 2015
    Wat een ontberingen. Je zou bijna gaan geloven dat er meer niet leuk is dan leuk. Houd de moed er in en geniet van alles. Groetjes
  5. Mijntje:
    3 augustus 2015
    Een dag wat minder, dan is het morgen weer meer genieten van de kleine mooie dingen. Kus.
  6. Paul:
    4 augustus 2015
    Ondanks alle klimmen en opnieuw klimmen, komen jullie steeds dichterbij... thuis. Blijf mooie verhalen vertellen tot het laatst, aljebliiiieeeeeft!!