Weer thuis

28 augustus 2017 - Haarlem, Nederland

Als je eenmaal bent overgevaren van Stavoren naar Enkhuizen, is het nog maar een stukkie. Dus zijn we tegen alle adviezen en de mooie weersverwachting in, toch meteen naar huis gefietst.
Dat waren weer drie pontjes. Dat is prettig fietsen, de pauzes zitten dan ingebakken. Die pontjes moeten wel gaan. Over het algemeen deden ze dat ook. Hoeveel ponten en veerboten we hebben gehad weet ik niet, maar het waren er deze reis heel veel. Word ook lid van de vereniging voor Voetveren
We hebben 2442 km gefietst, dat is zo'n 70 km per dag en dat is niet veel. Het slechte weer was een reden maar we hadden ook geen haast. Normaal gesproken zou ik vandaag al naar school zijn gegaan.
We hebben een pleister geplakt op een gevallen kindje, een fietstas genaaid, een kapotte band die niet eens lek was, vervangen en zeker in het begin regelmatig olie op de ketting gedaan. Een voorspoedige reis dus. Wel moeten we nog even met horloge, tablet en stuurtas terug naar de winkel.
Iedereen die mee gefietst heeft, bedankt voor de belangstelling, de bemoedigende woorden en de waardering. We hopen dat de foto's om aan te zien waren! Ze thuis op een groot scherm bekijken is iets anders dan ze te maken terwijl je op je schermpje in de zon nauwelijks ziet wat je doet. Ook het selecteren was soms: "God, zegen de greep".
Tenslotte willen we de crew bedanken (haar, make up en kleding) die er steeds voor zorgden dat Cock er steeds op haar voordeligst uitzag.

1. Cock G:
    29 augustus 2017
    Welkom thuis! Geweldig, wat een prestatie hebben jullie neergezet. Chapeau!
  2. Mieke de Ruiter:
    29 augustus 2017
    Welkom thuis...Genoten van de leuke reisverhalen!!
    En natuurlijk van de mooie foto's...
  3. Hannie H.:
    29 augustus 2017
    Ook ik zeg: "Welkom thuis!" Koester de mooie herinneringen en geniet van een heerlijk bed én douche en niet te vergeten een bank s'avonds voor de tv. Zo niet, dan blijft het toch een zegening.
  4. Paulien:
    29 augustus 2017
    Welkom thuis!! Wederom heel veel kilometers getrapt ondanks het slechte weer. Een super prestatie! Top hoor! En nu maar lekker uitrusten van alle inspanningen.
    Geniet ervan.
  5. Bea:
    29 augustus 2017
    Geweldig wat jullie hebben gedaan, doe het je niet na .
    WELKOM THUIS HOOR.
    En nu genieten van het mooie weer.
    Wij hier ook 30 gr , dus geen bergje op hoor.
    Heb het fijn en je hoort ons weer.
    dank voor pracht verhalen, en Cok die heeft geen make up nodig ziet er goed uit.
    liefs Bea
  6. Paul:
    29 augustus 2017
    Thuisgekomen kunnen jullie de hele wereld weer aan. Goed om met zoveel nieuwe energie de nieuwe vrijheid tegemoet te gaan. Kijken wij uit naar het dia-avondje 2.0: op een groot scherm en de reis nog eens dunnetjes overdoen.
    Tot heel gauw.
  7. Elly:
    29 augustus 2017
    Welkom thuis lieve fietsers! Wat een afstand..
    Kun je niet doorgaan met de dagelijkse verhaaltjes Rein? Ik zal ze missen. Tot snel! Liefs Elly